خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 62
دوشنبه, 19 آبان 1393 21:09

مدیر تیم طراحی موبایل مایکروسافت از افکارش می‌گوید

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

پیتر گریفیث، مدیر تیم طراحی موبایل شرکت مایکروسافت به تازگی اظهارات جدیدی در مورد آینده طراحی موبایل مطرح کرده است. او در صحبت‌های خود به مباحثی نظیر طراحی رابط کاربری، طراحی سخت‌افزار و موارد دیگر پرداخته است. با همراه باشید.

صحبت‌های پیتر گریفیث به عنوان مدیر تیم طراحی موبایل مایکروسافت همواره از جذابیت برخوردار است چرا که او یکی از اصلی‌ترین افر

...

پیتر گریفیث، مدیر تیم طراحی موبایل شرکت مایکروسافت به تازگی اظهارات جدیدی در مورد آینده طراحی موبایل مطرح کرده است. او در صحبت‌های خود به مباحثی نظیر طراحی رابط کاربری، طراحی سخت‌افزار و موارد دیگر پرداخته است. با همراه باشید.

صحبت‌های پیتر گریفیث به عنوان مدیر تیم طراحی موبایل مایکروسافت همواره از جذابیت برخوردار است چرا که او یکی از اصلی‌ترین افرادی است که ایده‌هایش به صورت عملی در محصولات شرکت مایکروسافت دیده می‌شوند. او در مصاحبه جدید خود گفته است:

وقتی صحبت از Pure در طراحی صنعتی می‌شود، ناخودآگاه استفاده از مواد با بهترین کیفیت در طراحی از هر چیز دیگری مهمتر می‌شود و می‌توان تضمین کرد که همه چیز به بهترین نحو ممکن ساخته شده است. از دیدگاه دیجیتال، ویندوزفون دارای رابط گرافیکی خالص با ظاهر مینیمال است و از نظر تجربه کاربری، تیم ما دقت زیادی به مسئله‌ی ارتباط بین انسان و فناوری دارد. این طراحی به افراد کمک می‌کند تا کارهای مورد نظر خود را انجام دهند و فناوری به نوعی در خدمت زندگی انسان قرار می‌گیرد. این امر کمک می‌کند تا بازدهی مردم بالاتر رود و این فلسفه انسانی است.

از یک دیدگاه پیشرفته‌تر، ما در یک جریان پیوسته‌ی فناوری هستیم که آرام نمی‌گیرد. در این بین، برخی از فناوری‌ها ارزش بسیاری پیدا می‌کنند و برخی نیز به سادگی کنار گذاشته می‌شوند. ما باید بر روی مباحثی که ارزشش را دارند، تمرکز کنیم، چیزی که مشتریانمان از ما می‌خواهند.

آیا حالا که بخش خدمات و دستکاه‌های نوکیا به مایکروسافت پیوسته است، همکاری بین دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار در ساخت گوشی‌های هوشمند ساده‌تر نشده است؟

البته پیش از این ارتباط خیلی خوبی بین ما و قسمت سخت‌افزاری برقرار بود، فراموش نکنید که ما چندین سال به تولید گوشی‌های ویندوزفونی مشغول بودیم ولی حالا که همه ما در قالب یک شرکت فعالیت می‌کنیم بدون تردید راه‌های بهتر و بیشتری برای تعامل داریم.

وقتی از او پرسیده شد که آیا گوشی‌های هوشمند نقش کلیدی در گسترش گجت‌های پوشیدنی ایفا می‌کنند؟ او پاسخ داد:

بله، قدرتمندترین وسیله‌ی تکنولوژیک که ما به همراه خود حمل می‌کنیم، گوشی هوشمند است. مردم خواهان مکملی برای گوشی‌های هوشمند خود هستند. چیزی که کوچکتر و کمی ضعیفتر باشد و اینجا است که نحوه ارتباط بین گوشی‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی اهمیت می‌یابد.

cloob

منبع خبر

خواندن 1183 دفعه