چهارشنبه, 15 آبان 1392 15:23

تماشا کنید: مقایسه تمام گوشی‌های سری نکسوس

نوشته شده توسط  admin
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تماشا کنید: مقایسه تمام گوشی‌های سری نکسوس

گوگل پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان پرچمدار جدید خود را رسما به بازار عرضه کرد. نکسوس 5با بهره‌گیری از قیمت مناسب در کنار امکانات سخت‌افزاری بالا، فاکتور دیگری را نیز برای متفاوت بودن داشت و آن برخورداری از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید است. نکسوس 5 پس از عرضه از جنبه‌های مختلفی همچون سایز و جنس بدنه، مشخصات فنی و دوربین مورد مقایسه قرار گرفته است، اما

...
تماشا کنید: مقایسه تمام گوشی‌های سری نکسوس

گوگل پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان پرچمدار جدید خود را رسما به بازار عرضه کرد. نکسوس 5با بهره‌گیری از قیمت مناسب در کنار امکانات سخت‌افزاری بالا، فاکتور دیگری را نیز برای متفاوت بودن داشت و آن برخورداری از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید است. نکسوس 5 پس از عرضه از جنبه‌های مختلفی همچون سایز و جنس بدنه، مشخصات فنی و دوربین مورد مقایسه قرار گرفته است، اما شاید مقایسه آن با نسل‌های پیشین گویای نکات جالبی باشد. در ادامه با زومیت همراه باشید.

تلفن هوشمند نکسوس 5 گوگل به‌همراه نسخه‌ی جدیدی سیستم‌عامل اندروید یعنی کیت‌کت به بازار عرضه شده است. دومین محصول مشترک تولید شده توسط ال‌جی و گوگل قیمت بسیار مناسبی داشته و امکانات خوبی را در قبال قیمت نسبتا مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. امکانات سخت‌افزاری ارائه شده در نکسوس 5 را می‌توان به‌راحتی با پرچمداران بازار مقایسه کرد، هرچند از لحاظ قیمت، نکسوس 5 برنده‌ی بلامنازع این مقایسه است.

سری نکسوس گوگل، همیشه یکی از توانمند‌ترین محصولات موجود در زمان ارائه بوده که می‌توان نکسوس 5 را نمونه‌ی بارز این سری خواند. ویدئوی فوق تمامی تلفن‌های هوشمند تولید شده تحت برند نکسوس را باهم مقایسه می‌کند.

ادامه مطلب http://www.zoomit.ir/articles/mobile/7655-shows-the-nexus-line-of-phones

خواندن 1062 دفعه