شنبه, 03 خرداد 1393 08:10

پِبِل، نبض بازار ساعت‌های‌هوشمند در سه‌ماهه‌ی ابتدای سال 2014 را در دست داشته است

نوشته شده توسط  admin
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

کمپانی Pebble مصداق بارز یک کمپانی موفق است که محصول آن برای اولین بار در کیک‌استارتر به همگان معرفی شد و با جذب سرمایه و شروع عرضه، به یکی از موفق‌ترین محصولات موجود در بازار گجت‌های پوشیدنی تبدیل شد. این کمپانی پس از عرضه‌ی نسخه‌ی اولیه، برای سال نوی میلادی نیز نسخه‌ی فلزی ساعت‌هوشمند خود را روانه‌ی بازار کرد که اپلیکیشن‌ آن برای دو اکوسیستم iOS‌

...

کمپانی Pebble مصداق بارز یک کمپانی موفق است که محصول آن برای اولین بار در کیک‌استارتر به همگان معرفی شد و با جذب سرمایه و شروع عرضه، به یکی از موفق‌ترین محصولات موجود در بازار گجت‌های پوشیدنی تبدیل شد. این کمپانی پس از عرضه‌ی نسخه‌ی اولیه، برای سال نوی میلادی نیز نسخه‌ی فلزی ساعت‌هوشمند خود را روانه‌ی بازار کرد که اپلیکیشن‌ آن برای دو اکوسیستم iOS‌ و اندروید منتشر شده است. این محصول قادر به چیره‌شدن بر رقبای گردن کلفتی همچون محصولات سامسونگ و سونی شده است که به ترتیب در حدود 23 و 29 درصد از بازار ساعت‌های‌هوشمند را به خود اختصاص داده‌اند.

در مورد دست‌بند‌های‌هوشمند نیز Fitbit نیمی از سهم بازار را طی سه‌ماهه‌ی پیش در اختیار خود گرفته است. باید در نظر داشت که در مقطعی از زمان، برخی از کاربران این دست‌بند از وجود مشکلی در صفحه‌ی نمایش آن خبر دادند که از این‌رو دست‌یابی به چنین سهمی در بازار با وجود چنین مشکلی تاحدودی شگفت‌انگیز و نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای این محصول است. Jowbon نیز شاهد افزایش خوبی در فروش بوده است؛ در حالی که Fuelband نایکی با توجه به انتشار خبری در مورد توقف تولید Fuelband، کاهشی 10 درصدی را در فروش تجربه کرده است. براساس تحلیل‌های انجام شده توسط Canalys، انتظار می‌رود تا نرم‌افزار نایکی در ساعت‌هوشمند اپل منتسب به iWatch مورد استفاده قرار گیرد.

Canalys

ادامه مطلب http://www.zoomit.ir/articles/watch/11496-pebble-smart-wearable-first-quarter

خواندن 810 دفعه