چهارشنبه, 07 خرداد 1393 09:17

اپل نطق اصلی رویداد WWDC را به صورت زنده در محصولاتش استریم ویدئویی خواهد کرد

نوشته شده توسط  admin
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
WWDC 2014

رویداد WWDC اپل هفته‌ی آینده از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ خرداد برگزار می‌شود و این‌بار انتظارات فراوانی از این کمپانی مطرح وجود دارد. تنها طی همین ماه گذشته شایعات فراوانی از معرفی یک پلتفرم هوشمند کامل برای خانه‌ها گرفته تا قابلیت‌های آیپد جدید و حتی سخت‌افزارهای جدید به دست‌مان رسیده است. این مراسم که بصورت زنده توسط اپل استریم خواهد شد، با پوشش کامل خبری

...
WWDC 2014

رویداد WWDC اپل هفته‌ی آینده از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ خرداد برگزار می‌شود و این‌بار انتظارات فراوانی از این کمپانی مطرح وجود دارد. تنها طی همین ماه گذشته شایعات فراوانی از معرفی یک پلتفرم هوشمند کامل برای خانه‌ها گرفته تا قابلیت‌های آیپد جدید و حتی سخت‌افزارهای جدید به دست‌مان رسیده است. این مراسم که بصورت زنده توسط اپل استریم خواهد شد، با پوشش کامل خبری زومیت نیز همراه خواهد بود.

انتظار نداریم که به این زودی شاهد معرفی آیفون 6 باشیم اما احتمال می‌رود که مجموعه‌ای از تغییرات اساسی در سیستم‌عامل OS X رخ دهد و ویژگی‌های جدیدی نیز به iOS افزوده شود که شامل اپلیکیشن Healthbook، بهبود در Maps و دیگر اصلاحات خواهد بود. حتی یک احتمال بسیار کوچک هم وجود دارد که نشانه‌هایی از ساعت هوشمند iWatch را طی این همایش شاهد باشیم اما چنین چیزی تنها در امید و آرزو خلاصه شده و اطلاعاتی که تایید کننده‌ی آن باشد در دست نیست.

شما می‌توانید هفته‌ی آینده در تاریخ ۱۲ خرداد ساعت هشت و نیم شب به وقت تهران، بصورت زنده استریم مراسم آغازین را در سیستم‌عامل OS X نسخه‌ی 10.6 به بالا با مرورگر سافاری ۴ یا جدیدتر، و نیز در سیستم‌عامل ویندوز از طریق QuickTime 7 شاهد باشید. این مراسم همچنین در Apple TV نسل دوم و سوم، و در کل تمامی دستگاه‌های ساخت اپل قابل مشاهده است. علاوه بر این، ما در زومیت پوشش خبری کامل و نیز وبلاگ‌نویسی زنده‌ی نطق اصلی مراسم را تقدیم شما خوبان خواهیم نمود. امیدواریم اپل در این رخداد هیجان‌انگیز ظاهر شده و موجب نا امیدی دوستداران تکنولوژی که مدت‌ها انتظار آن را کشیده‌اند نگردد. منتظر پوشش خبری ما از این رویداد باشید.

ادامه مطلب http://www.zoomit.ir/it-news/11577-apple-wwdc-2014

خواندن 792 دفعه