دوشنبه, 12 خرداد 1393 10:41

دل دو تبلت اندرویدی مقرون به‌صرفه‌ی دیگر را به خانواده Venue خود اضافه کرد

نوشته شده توسط  admin
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دل دو مدل جدید به سری تبلت‌های اندرویدی Venue خود اضافه کرد. اگرچه Venue 7 و Venue 8 اندکی بالاتر از نسل قبلی خود قیمت‌گذاری شده‌اند ولی همچنان می‌توان این دستگاه‌ها را با قیمت زیر 200 دلار در رده‌ی مقرون به‌صرفه قرار داد.

 انتظار نداشته باشید نسبت به نسخه‌های قبلی که اواخر سال پیش رونمایی شدند شاهد تغییرات اساسی در سری Venue باشیم. در هر صورت می‌تو

...

دل دو مدل جدید به سری تبلت‌های اندرویدی Venue خود اضافه کرد. اگرچه Venue 7 و Venue 8 اندکی بالاتر از نسل قبلی خود قیمت‌گذاری شده‌اند ولی همچنان می‌توان این دستگاه‌ها را با قیمت زیر 200 دلار در رده‌ی مقرون به‌صرفه قرار داد.

 انتظار نداشته باشید نسبت به نسخه‌های قبلی که اواخر سال پیش رونمایی شدند شاهد تغییرات اساسی در سری Venue باشیم. در هر صورت می‌توان بزرگ‌ترین ارتقا در این دو دستگاه را به پردازنده‌ی جدید و حرکت به سمت اندروید 4.4 کیت‌کت نسبت داد.

در Venue 7 همانگونه که از نام دستگاه بر می‌آید شاهد یک صفحه‌نمایش 7 اینچی هستیم که با وجود رزولوشن 800 × 1280 که مربوط به همان نسل قبلی است، گفته می‌شود روشنایی و کیفیت تصویر بهتری ارائه خواهد کرد. زاویه ی دید، کیفیت و وضوح تصویر در این دستگاه با در نظر گرفتن قیمت 160 دلاری آن بسیار مناسب است. دل در حال حاضر تنها به معرفی نسخه‌ی مشکی این دستگاه پرداخته اما گفته می‌شود که رنگ قرمز هر دو تبلت جدید Venue نیز ارائه خواهد شد. درگاه microSD که در این دستگاه تعبیه شده امکان افزایش حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی تبلت جدید دل را برای کاربر فراهم خواهد کرد. Venue 7 با وزن بسیار پایین 290 گرم تجربه‌ی کاربری راحتی را ارائه خواهد کرد.

hed

در دیگر سو، Venue 8 از یک صفحه‌نمایش با رزولوشن 1200 × 1980 اچ‌دی برخوردار است که پردازنده‌ی Intel Atom Z3480 نیز سرعت بیشتری را برای آن به همراه خواهد آورد. قیمت تبلت جدید 8 اینچی دل، 40 دلار از Venue 7 گران‌تر بوده و معادل 200 دلار خواهد بود. Venue 8 با وزن 335 گرمی خود اندکی از برادر کوچک‌تر خود سنگین‌تر بوده و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی آن نسبت به دوربین 1 مگاپیکسلی Venue 7 کیفیت نسبتا بهتری را طی مکالمات تصویری ارائه خواهد نمود. لازم به ذکر است که هر دو دستگاه از یک دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت پشتی برخوردار هستند. همچنین در هر دو دستگاه یک حافظه‌ی رم ۱ گیگابایتی گنجانده شده است. دل اعلام کرده که هر دو دستگاه در نسخه‌های وای‌فای و LTE ارائه خواهند شد.

همچنین دل مجموعه‌ای از لوازم جانبی که مشتمل بر پد شارژ بی‌سیم برای Venue 8، اسپیکر بلوتوث، کیبورد بلوتوث و مجموعه‌ای از کیس‌های مختلف می‌شود را نیز برای همراهی با این دو دستگاه معرفی کرده است.

بجز این تفاوت‌های اندک، Venue 7 و Venue 8 در سایر موارد مشابه هستند و از تاریخ ۱ جولای از طریق وب‌سایت Dell در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه Computex 2014 مراجعه نمایید.

ادامه مطلب http://www.zoomit.ir/articles/tablet/11692-dell-new-venue-android-tablets

خواندن 886 دفعه