پرینت

تلفن هوشمند آمازون ۲۸ خردادماه رونمایی می‌شود

on .

Amazon

آمازون خبر از یک رویداد ویژه در ۲۸ خردادماه داده است. قرار است در این رویداد از اولین تلفن هوشمند این شرکت رونمایی شود. همان تلفنی که گفته می‌شود به ۶ دوربین مجهز شده تا حرکت سر کاربر را دنبال کند و بدون نیاز به لمس صفحه کنترل تلفن را میسر سازد.

بالاخره پس از حدود یک سال و نیم شایعه و گمانه‌زنی، آمازون خبر از یک رویداد معرفی محصول داده است. این کمپانی حتی یک تیزر ویدیویی را برای این رویداد تهیه کرده است که در آن به خوبی می‌توان متوجه شد که شایعات مربوط به روش جدید ابداعی آمازون برای کنترل تلفن حقیقت دارد. روشی که در آن با حرکت سر یا چرخش تلفن می‌توان، آن را کنترل کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در باره نحوه کارکرد این سیستم به مقاله «اطلاعات مربوط به تلفن آمازون فاش شد: تغییرات اساسی در نحوه ارتباط کاربر با تلفن‌هوشمند» مراجعه کنید.

هر چند در این تیزر، تلفن جدید آمازون نمایش داده نمی‌شود، اما گفته می‌شود این تلفن به یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچ، و پنج دوربین در جلوی دستگاه مجهز شده است که از طریق آن‌ها می‌توان رابط کاربری سه بعدی تلفن را کنترل کرد. انتظار می‌رود این تلفن به پردازنده ساخت کوالکام و دو گیگابایت حافظه رم مجهز شود.

دانلود ویدیو

ادامه مطلب http://www.zoomit.ir/articles/mobile/11767-amazon-smartphone-28khordad

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2