پرینت

فقط ۱۰ روز تا پایان مهلت شرکت در جشنواره تولید محتوای دانا

on .

فقط ۱۰ روز تا پایان مهلت شرکت در جشنواره تولید محتوای دانا

به گزارش خبرگزاری مهر[1] به نقل از روابط عمومی ایرانسل، «دانا»، پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف فرهنگ‌سازی در زمینۀ استفاده از روش‌های نوین و پیشرو در حوزۀ آموزش آنلاین، جشنوارۀ تولید محتوای آنلاین را برگزار کرده است.

«دانا»، از تمامی علاقه‌مندان به نویسندگی و تولید محتوای دیجیتال دعوت کرده است تا با تولید محتوای ارزنده و جذاب دربارۀ «عصر جدید آموزش» و «چشم‌انداز تعلیم و تربیت در دوران انقلاب آموزش آنلاین» در این جشنواره شرکت کرده و شانس خود را برای دریافت یکی از جوایز نفیس آن امتحان کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، می‌توانند محتواهای تولید شده را به صورت محتوای متنی در «مجلۀ دانا[2]» به نشانی danaapp.ir/blog[3] و یا در قالب محتوای متنی دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و لینکدین، با هشتگ #داناشو، به اشتراک بگذارند.

به نفر اول برگزیدۀ این جشنواره، یک دستگاه مک‌بوک، به نفر دوم یک گوشی هوشمند آیفون ۱۳ و به نفر سوم، یک تبلت سامسونگ اهدا می‌شود. ۲۰ نفر برتر نیز، در سایت دانا، به‌عنوان برترین تولیدکنندگان محتوا، معرفی می‌شوند.

مهلت شرکت در این جشنواره، تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ است و در پایان آن نیز، وبیناری بر بستر «داناپلاس»، دربارۀ جدیدترین روش‌های تولید محتوا، با حضور متخصصان این حوزه، برگزار می‌شود.

سامانۀ «دانا» به نشانی danaapp.ir و سامانۀ «داناپلاس» به نشانی danaplus.net[4] دو پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران هستند که «دانا» در زمینۀ ارائۀ محتوای آموزشی آنلاین و «داناپلاس» در زمینۀ برگزاری آنلاین کلاس، جلسه و وبینار، فعالیت می‌کند.

References

  1. ^ خبرگزاری مهر (www.mehrnews.com)
  2. ^ مجلۀ دانا (danaapp.ir)
  3. ^ danaapp.ir/blog (danaapp.ir)
  4. ^ danaplus.net (danaplus.net)

Authors: خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency - دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2