پرینت

زمان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف اعلام شد

on .

زمان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف اعلام شد
به گزارش خبرگزاری - [1]

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران[2]»؛ در سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف که از روز یکشنبه ۲۱ آبان آغاز می‌شود و روز سه‌شنبه ۲۳ آبان به پایان می‌رسد، تعداد زیادی از کارجویان و شرکت‌ها به‌منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت‌هایشان حضور خواهند داشت.

«استخدام در سازمان‌های معتبر»، «فرصت مکاتبات آنلاین با مدیران سازمان‌ها»، «برگزاری وبینار‌های آموزشی رایگان جهت حضور حرفه‌ای در بازار کار» و «آشنایی با انتظارات کارفرمایان و مهارت‌های مورد نیاز بازار کار» از اهداف برگزاری این نمایشگاه به حساب می‌آید.

کارجویان همواره در تلاش برای جذب شدن در شرکت‌ها و سازمان‌هایی متناسب با مرتبه علمی و مرتبط با رشته تحصیلی خود هستند. همچنین جذب نیرو‌های متخصص، مستعد و کارآمد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان صنایع و کسب و کار است. رفع عواملی که مانع اشتغال پایدار فارغ التحصیلان دانشگاهی می‌شود از یک سو و نبود بستر مناسب برای ارتباط مستقیم شرکت‌ها و کارجویان، باعث شد که دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۳۹۰ اقدام به برپایی نمایشگاه کار کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، خط مشی نمایشگاه کار بر یک رویکرد چندوجهی استوار است که آن را به موثرترین و پر منفعت‌نرین شکل از فرآیند استخدام نیروی انسانی تبدیل می­‌کند. هر شرکت یا سازمانی نیاز دارد که کارکنان خود را با یک رویکرد جامع و بر مبنای وجوه مختلف و در نهایت براساس کفایت و لیاقت آن‌ها استخدام کند و نمایشگاه کار براساس خط مشی خود شرایط لازم برای این فرآیند برای متقاضیان را ایجاد می­‌کند.

[3][4]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^خبرنامه دانشجویان ایران (iusnews.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2