پرینت

حمایت از طرح‌های فناورانه در حوزه معادن

on .

حمایت از طرح‌های فناورانه در حوزه معادن
به گزارش خبرگزاری - [1]
حمایت از طرح‌های فناورانه در حوزه معادن

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در قالب فراخوانی دائمی از ایده‌های نوآورانه و طرح‌های فناورانه حوزه معدن حمایت می‌کند.

به گزارش سیناپرس  با توجه به تاکید ویژه بر هوشمندسازی معادن و پیش بینی بیشترین رشد سالانه در حوزه معادن، ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دانش بنیان دیجیتال معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از طرح‌های فناورانه با محورهایی از جمله فناوری‌ها و یا روش‌های نوین اکتشاف، فناوری‌ها یا روش‌های نوین بهره‌برداری و استخراج، فناوری‌ها یا روش‌های نوین فرآوری مواد معدنی کم عیار، باطله های موجود در معدن و استحصال عناصر فرعی همراه ماده معدنی اصلی حمایت می کند.

فناوری‌ها و یا روش‌های نوین در حوزه صنعت نسل معدن، فناوری‌ها یا روش‌های نوین در عارضه یابی، افزایش بهره وری، کاهش شدت مصارف آب و انرژی، فناوری ها و یا روش‌های نوین مرتبط با اقتصاد چرخشی معدن و صنایع معدنی، فناوری ها و یا روش‌های نوین احیاء و بازسازی عرصه معدن مطابق استانداردهای منابع طبیعی از دیگر محورها برای حمایت می کند.

براساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با توافق های انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت های ویژه ای برای ارائه ایده های نوآورانه و طرح های فناورانه حوزه معدن در نظر گرفته شده است.

حمایت از طرح‌های فناورانه در حوزه معادن
[2][3]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^ (sahebkhabar.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2