پرینت

فروش هفتگی ایکس باکس سری ایکس/اس در ژاپن از PS5 پیشی گرفته است

on .

فروش هفتگی ایکس باکس سری ایکس/اس در ژاپن از PS5 پیشی گرفته است
به گزارش خبرگزاری - [1]

کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس در هفته گذشته فروش خوبی در ژاپن داشته و برای چهارمین بار توانسته از پلی استیشن ۵ در این کشور پیشی بگیرد.

بنابر گزارش فامیتسو[2] در هفته گذشته ۲۹۰۳ دستگاه ایکس باکس سری ایکس و ۳۹۸ دستگاه ایکس باکس سری اس در ژاپن به فروش رسیده است. در مقابل بازیکنان این کشور ۲۷۱۷ دستگاه پلی استیشن ۵ استاندارد و ۲۱۶ دستگاه پلی استیشن ۵ دیجیتال خریداری کرده‌اند تا ایکس باکس برای چهارمین بار فروش بیشتری از PS5 تجربه کند.

فروش بیشتر کنسول نسل نهمی مایکروسافت در دفعات قبل به خاطر کمبود پلی استیشن ۵ در بازار بود، این بار اما اوضاع کمی فرق می‌کند. زمستان سال قبل جیم رایان اعلام کرد که دیگر با کمبود کنسول در بازار طرف نخواهیم بود ولی در حال حاضر بازار منتظر عرضه پلی استیشن ۵ اسلیم هست.

از آنجایی که ورژن جدید پلی استیشن ۵ جایگزین مدل اصلی خواهد شد، سونی کنسول جدیدی به فروشگاه‌ها ارسال نمی‌کند. این موضوع به مایکروسافت کمک کرده تا برای چهارمین در نسل نهم فروش بیشتری نسبت به پلی استیشن داشته باشد، اما این شرکت همچنان نتوانسته سهم قابل توجهی از بازار در اختیار بگیرد. 

پرفروش‌ترین کنسول هفته پیش ژاپن نینتندو سوییچ بود که توانسته بیش از ۶۶ هزار دستگاه فروش داشته باشد و با اختلاف بالاتر از رقیب‌های خود قرار دارد. 

بررسی بازی الن ویک ۲

فروش هفتگی ایکس باکس سری ایکس/اس در ژاپن از PS5 پیشی گرفته است - ویجیاتوفروش هفتگی ایکس باکس سری ایکس/اس در ژاپن از PS5 پیشی گرفته است - ویجیاتوVGC[3][4][5]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^بنابر گزارش فامیتسو (www.videogameschronicle.com)
  3. ^VGC (www.videogameschronicle.com)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)
  5. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2