پرینت

تاریخ عرضه ریمیک بازی Silent Hill 2 لو رفت 

on .

تاریخ عرضه ریمیک بازی Silent Hill 2 لو رفت 
به گزارش خبرگزاری - [1]

ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ (Silent Hill 2) هم‌اکنون برای پیش خرید در دسترس قرار دارد و به نظر می‌رسد که یک وب سایت به اشتباه تاریخ عرضه آن را لو داده است[2]

ریمیک Silent Hill 2 یکی از مورد انتظارترین بازی های ترسناک سال آینده محسوب می‌شود که احتمالا در بهار به بازار عرضه می‌شود. شایعات به این اشاره داشتند که ریمیک سایلنت هیل ۲ در فاز پایانی توسعه قرار دارد و اکنون سایت PCGameBenchmark اعلام کرده که این بازی در تاریخ ۲۱ مارچ ۲۰۲۴ (۲ فروردین ۱۴۰۳) به بازار منتشر می‌شود. 

روز گذشته نیز یک خبر عجیب و مهم از این بازی منتشر شد و به نظر می‌رسد که استودیو Bloober Team قصد درد محتوای داستانی بیشتری به ریمیک سایلنت هیل ۲ اضافه کند. [3]استودیو سازنده قصد دارد به داستان گذشته شخصیت کله هرمی بپردازد و حتی بازیکنان توانایی این را خواهند داشت که در این بخش او را کنترل کنند. 

حالا که پخش سریال تعاملی Silent Hill: Ascension [4]آغاز شده و تاریخ انتشار بازسازی Silent Hill 2 لو رفته، باید منتظر بمانیم تا کونامی جزئیات بیشتری از دیگر پروژه‌های این فرانچایز منتشر کند. همانطور که می‌دانید حداقل ۲ بازی دیگر از این سری در دست ساخت قرار دارد که یکی Silent Hill Townfall (از استودیو نوکد) و دیگری Silent Hill F (یک دنباله با داستانی جدید) هستند.

بازی Silent Hill 2 برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دست توسعه است و احتمالا در  تاریخ ۲۱ مارچ ۲۰۲۴ (۲ فروردین ۱۴۰۳) منتشر می‌شود.

الن ویک 2 ارزش 13 سال صبر کردن داشت؟

تاریخ عرضه ریمیک بازی Silent Hill 2 لو رفت  - ویجیاتوتاریخ عرضه ریمیک بازی Silent Hill 2 لو رفت  - ویجیاتوinsider-gaming[5][6][7]

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2