پرینت

اینترنت همراه 4G و 5G کجای کار هستند؟

on .

بنابر شواهد اینترنت نسل 3 همراه اول در برخی از مناطق تهران دچار اختلال شده و یا به طور کل قطع شده است.

اینترنت همراه 4G و 5G کجای کار هستند؟

حالا وقتی حرف از سرعت اینترنت نسل 4 می شود یاد بسته های گران قیمت و مقرون به صرفه نبودن آن ها می افتیم. از چند روز گذشته متوجه نظرات ارسالی کاربران همراه اول شده ایم که ادعا می کنند اینترنت همراه اول نسل 3 و 4، چند روزی است از نسل دوم (e) این اپراتور خدمات دهی می شوند. اما برخی از کاربران هم اعلام کرده اند که حتی اینترنت نسل دوم آنها کار نمی کند و با تغییر موقعیت تا چند قدم این سرویس بسیار آزار دهنده شده است.

اینترنت همراه 4G و 5G کجای کار هستند؟

سوالات کاربران:

"آقا چند هفته اس اینترنت رو E هست با این وجود بازم اینترنت قطعه چیکارکنم؟"

"این اینترنت همراه اول قطع شده؟ از هرکی پرسیدیم میگن برا ماهم قطع شده با برنامه هایی مثل واتس اپ هم که می خوام پیام بدم اخطار میده بروز اشکال در اتصال شبکه…از بسته ای هم که خریدم یک گیگ و خورده ای مونده و تا دهم هم اعتبار داره ولی اینترنتم وصل نمیشه….خواهشا اگه کسی توی این زمینه چیزی می دونه کمکم کنه ممنون میشم"

استفاده از اینترنت همراه برای کاربران این اپراتور در برخی مواقع از دسترس خارج شده است و شاید دلایل آن مشکل فنی باشد اما نزدیک به یک ماه از مدت قطع و وصل شدن اینترنت می گذرد.

کیهان مسئول روابط عمومی همراه اول در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان می گوید :مشکلی وجود ندارد شاید به دلایلی خاص اینترنت برخی از کاربران قطع و وصل شده باشد.

وی همچنین در خصوص اینترنت های نسل 4 استان تهران اعلام کرد که در حال حاضر 90 درصد استان تهران تحت پوشش اینترنت نسل 4 است.

این بررسی ها نشان می دهد کاربران فعلا باید در حسرت اینترنت نسل 3 بمانند و در واقع حرف ارائه سرویس نسل 4 و 5 بیشتر در حد یک شوخی است.

ناگفته نماند سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان در حال دریافت نظرات و بررسی مشکلات اپراتورهای دیگر نیز است.

انتهای پیام/

اینترنت همراه 4G و 5G کجای کار هستند؟

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2