پرینت

از مایکروسافت و اپیک به دلیل رواج اعتیاد به بازی‌های ویدئویی شکایت شد

on .

از مایکروسافت و اپیک به دلیل رواج اعتیاد به بازی‌های ویدئویی شکایت شد
به گزارش خبرگزاری - [1]

طبق یک دادخواست جدید[2] در آرکانزاس، شرکت‌های بازی‌سازی بزرگ مانند مایکروسافت و اپیک گیمز آگاهانه باعث اعتیاد کودکان به بازی‌های ویدئویی شده‌اند.

در این دادخواست که در ۳۰ اکتبر ارائه شد، ادعا شده مایکروسافت، اپیک گیمز، اکتیویژن بلیزارد، EA و سایرین از طرح‌ها، الگوریتم‌ها و بازاریابی حاوی ویژگی‌ها و فناوری‌های اعتیادآور استفاده می‌کنند که منجر به اعتیاد می‌شود.

این ادعا می‌گوید که این طرح‌ها و «ویژگی‌های اعتیادآور» از جمع‌آوری داده‌های خردسالان، طرح‌های کسب درآمد سودجویانه و چرخه‌های بازخورد استفاده می‌کنند تا بازیکنان را بیشتر درگیر کنند.

کیسی دان، مادری که از طرف فرزندش شکایت کرده، می‌گوید:

ما هرگز تصور نمی‌کردیم وقتی پسرمان بازی‌های ویدئویی را شروع کند، چنان معتاد شود که تحصیلاتش به شدت آسیب ببیند، علاقه‌اش به گذراندن وقت با دوستانش را از دست بدهد و سلامت جسمی و روانی‌اش به خطر بیفتد.

این شرکت‌های بازی‌های ویدئویی، کودکان را هدف قرار داده‌اند و از آن‌ها سوء استفاده کرده‌اند و سود خود را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند. به‌عنوان یک مادر، می‌دانستم که باید کاری انجام دهم تا اطمینان حاصل کنم که آن‌ها از تخریب رفاه و آینده فرزندانمان فرار نمی‌کنند.

خانواده دان برای بازیابی پول، تغییر نحوه طراحی و ارائه بازی‌ها و «امکانات سلامت روانی اضافی برای خانواده‌هایی که در تلاش برای درمان کودکان خردسال معتاد به بازی هستند»، شکایت می‌کنند.

وکیل خانواده تینا بولاک می‌گوید که او معتقد است اعتیاد به بازی‌های ویدئویی جدی است و باید با آن رفتار کرد.

تا زمان انتشار این خبر، هیچ یک از متهمان نامبرده به دادخواست پاسخ نداده‌اند. اگر می‌خواهید ادعای کامل را بخوانید که شرکت حقوقی می‌گوید «اولین ادعایی است که در هفته‌های آینده ارائه می‌شود»، می‌توانید از این لینک[3] مطالعه کنید.

ناامیدی کالاف دیوتی جدید و بحران بانجی | ویجی‌لاگ پلاس

آمار جدید فروش نینتندو سوییچ و بازی‌های آن مشخص شد - ویجیاتوآمار جدید فروش نینتندو سوییچ و بازی‌های آن مشخص شد - ویجیاتوinsider-gaming[4][5][6]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^دادخواست جدید (insider-gaming.com)
  3. ^این لینک (insider-gaming.com)
  4. ^insider-gaming (insider-gaming.com)
  5. ^ (sahebkhabar.ir)
  6. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2