پرینت

بازی Super Mario Bros. Wonder تاکنون ۴.۳ میلیون نسخه فروش داشته است

on .

بازی Super Mario Bros. Wonder تاکنون ۴.۳ میلیون نسخه فروش داشته است
به گزارش خبرگزاری - [1]

بازی Super Mario Bros. Wonder جدیدترین انحصاری نینتندو محسوب می‌شود که فروش بسیار خوبی در بازار داشته است[2]

بازی Super Mario Bros. Wonder تنها دو هفته پیش به بازار منتشر شده ولی در همین مدت زمان کوتاه توانسته ۴.۳ میلیون نسخه فروش داشته باشد. نینتندو در کنفرانس مالی خود اعلام کرده است که سوپر ماریو بروز واندر سریع‌ترین لانچ تاریخ این فرانچایز را هم تجربه کند که نشان دهنده استقبال بسیار خوب طرفداران است. 

نینتندو انتظار دارد که Super Mario Bros. Wonder به عملکرد خوب خود در ماه‌های آینده ادامه دهد و تا پایان تعطیلات آخر سال، فروش بسیار زیادی را تجربه کند. این بازی همچنین توانسته بازخوردهای بسیار خوبی نیز از منتقدان کسب کند[3] و انتشار آن یک موفقیت همه جانبه برای این شرکت ژاپنی محسوب می‌شود. 

ماجراجویی در این بازی از جایی آغاز می‌شود که ماریو یک گل شگفت‌انگیز (Woder Flower) را لمس می‌کند. با این اتفاق چیزهای تازه‌ای به وقوع می‌پیوندد و گیم‌پلی به نحو خلاقانه‌ای دستخوش تغییر می‌شود Super Mario Bros. Wonder شامل قابلیت کوآپ چهارنفره می‌شود و شما می‌توانید در نقش ماریو، لوییجی، Toad، پرنسس پیچ، پرنسس دیزی و یوشی به تجربه آن بپردازید.

Super Mario Bros. Wonder هم‌اکنون به صورت انحصاری روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

تغییرات جدید استیم چه بلایی سرمون میارن؟

بازی Super Mario Bros. Wonder تاکنون ۴.۳ میلیون نسخه فروش داشته است - ویجیاتوبازی Super Mario Bros. Wonder تاکنون ۴.۳ میلیون نسخه فروش داشته است - ویجیاتوGamingbolt[4][5][6]

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2