پرینت

شیائومی از پروژکتور پرتابل Youth Edition 2S با قیمت ۳۳۰ دلار رونمایی کرد

on .

شیائومی از پروژکتور پرتابل Youth Edition 2S با قیمت ۳۳۰ دلار رونمایی کرد
به گزارش خبرگزاری - [1]

شیائومی از پروژکتور پرتابل Youth Edition 2S با امکانات جذاب اتصال بی‌سیم بر بستر وای فای و بلوتوث، اسپیکرهای دوگانه و قیمت مناسب رونمایی کرد.

شیائومی، غول چینی دنیای تکنولوژی از یک پروژکتور پرتابل جدید به‌نام Youth Edition 2S رونمایی کرد. این ویدیو پروژکتور[2] قابل حمل دارای رزولوشن 1080p است و با ویدیوهای 4K نیز سازگاری دارد. این سیستم همچنین از دکودینگ +HDR10، ارتقا کیفیت تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی، تصحیح خودکار همه‌جانبه، جبران حرکتی MEMC، جلوه‌های صوتی دالبی و محافظ چشم با مسدود کردن نور آبی بهره می‌برد.

مشخصات فنی و امکانات پروژکتور پرتابل Youth Edition 2S شیائومی

از نظر مشخصات فنی، شاهد حضور چیپ Amlogic T982 با ۲ گیگابایت رم در زیر قاب این پروژکتور هستیم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. شیائومی روی این گجت[3] از فناوری پردازش اپتیکال دیجیتال DLP استفاده شده، نرخ انتقال آن ۱.۲ به ۱ است و شاهد حضور اسپیکرهای دوگانه با فرکانس کامل هستیم. این دیوایس همچنین از 500 ANSI لومن پشتیبانی می‌کند.

پروژکتور پرتابل Youth Edition 2S شیائومی

روی Xiaomi Projector Youth Edition 2S سیستم عامل MIUI TV نصب شده است که همان منابع محتوای Xiaomi TV را ارائه می‌کند. این سیستم عامل محتوا را متناسب با سلیقه، علایق و عادات دیداری کاربران شخصی‌سازی می‌کند. این همچنین به اکوسیستم گجت‌های هوشمند خانگی MIJIA نیز متصل می‌شود و می‌توانید آن را با دستیار صوتی Xiaoai نیز کنترل کنید.

از دیگر امکانات پروژکتور جدید شیائومی که آن را در کنار مدرن‌ترین محصولات بازار قرار می‌دهد نیز باید به پورت HDMI 2.1، یک پورت USB 3.0، یک جک هدفون و یک خروجی برق اشاره کرد. این محصول همچنین از حالت وای فای دوباند ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی ، بلوتوث ۵.۰ و اتصال به‌صورت بی‌سیم با سایر دستگاه‌های شما هم برخوردار است. در نهایت باید به قیمت ۳۳۰ دلاری این دیوایس اشاره کرد که آن را به انتخاب خوبی برای کاربران علاقه‌مند تبدیل می‌کند.

[4][5]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^پروژکتور (gadgetnews.net)
  3. ^گجت (gadgetnews.net)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)
  5. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2