پرینت

سیستم موردنیاز برای اجرای بازی The Day Before اعلام شد

on .

سیستم موردنیاز برای اجرای بازی The Day Before اعلام شد
به گزارش خبرگزاری - [1]

هنوز باور این واقعیت سخت است، اما به نظر می‌رسد به انتشار رسمی بازی The Day Before نزدیک می‌شویم، چرا که سیستم موردنیاز برای اجرای آن در پی‌سی اعلام شده است.

اخیرا اعلام شد[2] که بازی با تاخیر دیگری مواجه خواهد شد، اما یک تریلر نهایی منتشر شد تا تمام تغییراتی را که تا این لحظه در توسعه بازی ایجاد شده است، به نمایش بگذارد.

با این حال، تنها یک روز بعد مشخص شد که این تریلر دارای صحنه‌های کم و بیش تکراری و خطوط دیالوگ از تریلرها و عناوین دیگر است.

در حال حاضر، سیستم لازم برای اجرای The Day Before فاش شده که نشان می‌دهد این بازی که به صورت دسترسی اولیه در تاریخ ۷ دسامبر عرضه خواهد شد، مشخصات آنچنان قوی و بالایی نمی‌خواهد.

باید اقرار کرد که هنوز طرفداران منتظرند تا ببینند آیا The Day Before واقعا در تاریخ ذکر شده منتشر خواهد شد یا خیر. از پرونده‌های عجیب دادگاهی گرفته تا تریلرهای عجیب و غریب گیم‌پلی، مطمئنا پروسه خاصی را پشت سر گذاشته است.

در نهایت باید گفت که دسترسی زودهنگام بازی ۳۹.۹۹ دلار و نسخه کامل آن ۴۹.۹۹ دلار قیمت دارد. همچنین افرادی که می‌خواهند روی کنسول آن را تجربه کنند، باید منتظر نسخه کامل و نهایی بازی باشند که زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

فاجعه No Russian در کالاف دیوتی مدرن وارفر ۳

رسمی: بازیگران هالیوودی با استودیوها به توافق رسیدند - ویجیاتورسمی: بازیگران هالیوودی با استودیوها به توافق رسیدند - ویجیاتوinsider-gaming[3][4][5]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^اخیرا اعلام شد (vigiato.net)
  3. ^insider-gaming (insider-gaming.com)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)
  5. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2