پرینت

نسخه OLED پی‌سی دستی استیم دک معرفی شد

on .

نسخه OLED پی‌سی دستی استیم دک معرفی شد
به گزارش خبرگزاری - [1]

شرکت ولو رسما نسخه OLED استیم دک را تنها چند دقیقه پس از اینکه ظاهرا توسط یک خطای فید RSS لو رفته بود، معرفی کرد[2].

صفحه نمایش OLED مجهز به HDR با مدل‌های جدید ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی عرضه می‌شود. صفحه نمایش جدید ۷.۴ اینچی مورب با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل باقی می‌ماند.

از دیگر ویژگی‌های مدل جدید استیم دک OLED می‌توان به باتری جدید ۵۰ وات ساعت که می‌تواند بین ۳ تا ۱۲ ساعت گیم‌پلی فراهم کند، APU 6 نانومتری، Wi-Fi 6e با سرعت دانلود بیشتر و کابل شارژ ۲.۵ متری اشاره کرد.

مدل ۵۱۲ گیگابایتی ۵۵۰ دلار قیمت دارد در حالی که مدل یک ترابایتی ۶۵۰ دلار قیمت دارد. مدل‌های اصلی با کاهش قیمت به ۴۰۰ دلار برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی و ۴۵۰ دلار برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی کاهش می‌یابند. این تخفیف تا زمان اتمام موجودی این مدل‌ها برقرار خواهد بود.

نسخه ۱ ترابایتی شامل یک گلس، یک فیلم استارتاپ ویژه و یک تم انحصاری کیبرد مجازی خواهد بود. یک نسخه لیمیتد ادیشن از این مدل با رنگ‌بندی متفاوت در تاریخ ۲۵ آبان منتشر خواهد شد. این مدل مخصوص آمریکا و کانادا است.

نسخه OLED پی‌سی دستی استیم دک معرفی شد - ویجیاتونسخه OLED پی‌سی دستی استیم دک معرفی شد - ویجیاتونسخه OLED پی‌سی دستی استیم دک معرفی شد - ویجیاتونسخه OLED پی‌سی دستی استیم دک معرفی شد - ویجیاتونسخه OLED پی‌سی دستی استیم دک معرفی شد - ویجیاتو

Steam Deck برای اولین بار در ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ عرضه شد. از آن زمان، این شرکت چندین بار اعلام کرد که تا ساخت و انتشار Steam Deck 2 سال‌ها باقی مانده است. با این حال، هرگز اشاره‌ای به نسخه به‌روز شده دستگاه فعلی نکرد. نسخه اصلی پی‌سی دستی دارای یک LCD هفت اینچی ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل (16:10) است.

فاجعه No Russian در کالاف دیوتی مدرن وارفر ۳

رسمی: بازیگران هالیوودی با استودیوها به توافق رسیدند - ویجیاتورسمی: بازیگران هالیوودی با استودیوها به توافق رسیدند - ویجیاتوinsider-gaming[3][4][5]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^معرفی کرد (store.steampowered.com)
  3. ^insider-gaming (insider-gaming.com)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)
  5. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2