پرینت

بازی F1 23 را هفته آینده رایگان بازی کنید

on .

بازی F1 23 را هفته آینده رایگان بازی کنید
به گزارش خبرگزاری - [1]

پیست لاس وگاس فرمول ۱ در تاریخ ۱۹ نوامبر افتتاح می‌شود و EA Sports با رایگان کردن F1 23 برای یک آخر هفته، این مناسبت را جشن خواهد گرفت[2].

از ۱۶ تا ۲۰ نوامبر (۲۵ تا ۲۹ آبان)، جدیدترین عنوان ساخته شده توسط EA Sports و Codemasters برای همه بازیکنان در تمام پلتفرم‌ها رایگان خواهد بود.

علاوه بر آخر هفته، کسانی که در این پنج روز آن را تجربه کنند، در حالت‌های مختلف دو برابر XP دریافت خواهند کرد.

لی ماتر، مدیر ارشد خلاقیت در Codemasters، گفت:

لاس وگاس یک مکان نمادین است که یکی از معروف‌ترین مسیرهای آسفالت در جهان را داراست. عاشق تماشای تیم ساخت بودم که این مسیر مجازی فوق‌العاده پر از جنب و جوش و انرژی را خلق کردند. مفتخریم که این پیست جدید را به F1 23 بیاوریم تا بازیکنان در همه جا قبل از گرندپری دنیای واقعی، از آن لذت ببرند.

در این بازی که بر اساس مسابقات قهرمانی جهانی فرمول یک FIA 2023 ساخته شده، شاهد بازگشت حالت Braking Point بودیم.

با فاصله گرفتن از اثر سال گذشته، نسخه استاندارد ۶۰ دلار قیمت دارد و امکان دسترسی به نسخه‌های نسل فعلی و نسل قبل را در کنسول‌ها فراهم می‌کند. همچنین شامل یک بسته استارتر جهانی F1 و ۵۰۰۰ پیت‌کوین است.

نسخه Champions بازی نیز ۹۰ دلار قیمت دارد که علاوه بر بسته شهر لاس وگاس، چهار آیکون My Team Racing، چهار آیکون Braking Point 2 My Team، اقلام تزئینی برای نقطه ترمز ۲ و بسته سپر جهانی F1 ارائه می‌دهد.

با خرید این نسخه از F1 23 همچنین آیتم‌های درون بازی طراحی شده توسط راننده فرمول یک، مکس ورشتاپن و ۱۸ هزار پیت‌کوین دریافت خواهید کرد.

هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

فیلم John Wick 5 در مراحل اولیه ساخت قرار دارد - ویجیاتوفیلم John Wick 5 در مراحل اولیه ساخت قرار دارد - ویجیاتوinsider-gaming[3][4][5]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^جشن خواهد گرفت (insider-gaming.com)
  3. ^insider-gaming (insider-gaming.com)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)
  5. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2