پرینت

اکتیویژن پس از ۲۰ سال سرویس GameBattles را تعطیل می‌کند

on .

اکتیویژن پس از ۲۰ سال سرویس GameBattles را تعطیل می‌کند
به گزارش خبرگزاری - [1]

در سال ۲۰۱۶، اکتیویژن بلیزارد Major League Gaming را به قیمت حدود ۵۰ میلیون دلار خریداری کرد و این معامله به GameBattles، یکی از پربارترین پلتفرم‌های رقابتی همتا به همتا که تاکنون تاسیس شده، منجر شد.

در آن زمان، تاکید شد که هیچ برنامه‌ای برای «تعطیلی تجارت» وجود ندارد، زیرا هدف اکتیویژن سرمایه‌گذاری بیشتر در صحنه ورزش‌های الکترونیکی است. اکنون اعلام شده[2] که از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۴، پلتفرم GameBattles بسته خواهد شد و به ۲۰ سال بازی رقابتی در این سایت پایان خواهد داد.

برای گیمرهای اهل رقابت، GameBattles یک پلتفرم فوق العاده برای پیدا کردن حریف مناسب بود. طیف وسیعی از فعالیت‌های متمرکز بر ورزش‌های الکترونیکی، از لَدرهای با دسترسی آزاد گرفته تا تورمنت‌های نقدی را تسهیل می‌کرد.

عموما به‌ عنوان کانون استعدادهای برتر بازی‌ها عمل می‌کرد و تقریبا به طور خاص بر روی Call of Duty تمرکز داشت (مخصوصا پس از خریده شدن توسط اکتیویژن). در این مدت GameBattles تکامل نیز پیدا کرد. از یک پلتفرم ساده همتا به همتا به یک سازمان‌دهنده قانونی برخی رویدادهای ورزشی الکترونیکی پرمخاطب تبدیل شد.

با گذشت زمان، اتفاقات اجتناب ناپذیر شروع شد و به لطف انتشار بازی‌های بیشتر با حالت‌های داخلی رنک، پلتفرم‌هایی مانند GameBattles شروع به تزلزل کردند. این موضوع احتمالا توسط اکتیویژن بلیزارد رویت شد و در تلاش برای جدایی از ورزش‌های الکترونیکی، پلتفرم تعطیل شد.

طرفداران Call of Duty و بازیکنان حرفه‌ای در سراسر جهان به رسانه‌های اجتماعی هجوم آوردند تا در غم از دست دادن قریب الوقوع GameBattles سوگواری کنند و روزهای گذشته را به یاد بیاورند. زمانی که آن‌ها از این پلتفرم برای یافتن بازیکنان غریبه اما حرفه‌ای، در فضای آنلاین استفاده می‌کردند.

ویجی‌لاگ پلاس: معرفی رسمی جی تی ای 6 و استیم دک جدید

کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 از طرفداران تشکر کرد - ویجیاتوکارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 از طرفداران تشکر کرد - ویجیاتوinsider-gaming[3][4][5]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^اعلام شده (insider-gaming.com)
  3. ^insider-gaming (insider-gaming.com)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)
  5. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2