پرینت

ویژگی‌های جدیدی برای سیستم پلی استیشن ۵ در راه است

on .

ویژگی‌های جدیدی برای سیستم پلی استیشن ۵ در راه است
به گزارش خبرگزاری - [1]

در سال ۲۰۲۰، کنسول پلی استیشن ۵ با تعدادی پیشرفت قابل توجه نسبت به نسل قبلی خود، هم از نظر قابلیت‌های سخت‌افزاری و هم از نظر ویژگی‌های نرم‌افزاری، عرضه شد.

Game Help، قابلیتی که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کلیپ‌هایی از گیم‌پلی بازی‌سازان را مشاهده کنند تا از موانع موجود در بازی عبور کنند، از زمان عرضه PS5 آنچنان کارساز نبوده، اما سونی قرار است به زودی بهبودهایی در این زمینه ارائه کند.

این شرکت به تازگی Community Game Help را معرفی کرده[2]، نسخه توسعه‌یافته Game Help که در اواخر سال میلادی جاری با یک آپدیت در دسترس همه کاربران PS5 قرار خواهد گرفت.

همانطور که از نامش پیداست، Community Game Help از محتوای تولید شده توسط کاربران استفاده می‌کند، به این معنی که علاوه بر کلیپ‌های خود توسعه دهندگان (حداقل در بازی‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند)، می‌توانید کلیپ‌های گیم‌پلی ارسال شده توسط سایر بازیکنان را نیز مشاهده کنید.

بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که آیا می‌خواهند در این ویژگی مشارکت داشته باشند یا نه (از جمله اینکه می‌توانند محدودیتی برای تعداد کلیپ‌های ارسالی در هر ماه، تعیین کنند). در صورتی که انصراف نداده باشید، کلیپ‌ها به‌ طور خودکار در پس‌زمینه قرار می‌گیرند (در کنار اعلان‌های سیستم هر بار یک کلیپ آپلود می‌شود).

پلی استیشنپلی استیشن

علاوه بر این، بازیکنان همچنین می‌توانند پیام‌های چت را اضافه کنند و IDهای خود را در کلیپ‌های آپلود شده قرار دهند. همچنین می‌توانند مجموعه کلیپ‌های آپلود شده را مشاهده و حذف کنند. در آخر می‌توانید کلیپ‌های جامعه بازیکنان را بر اساس میزان مفید بودن (یا نبودن) آن‌ها رتبه‌بندی کنید که امکان مدیریت بهتر محتوا را فراهم می‌کند.

تاریخ انتشار مشخصی برای این ویژگی مشخص نشده، اما سونی می‌گوید که شروع به اضافه کردن Help Game برای «بازی‌های منتخب در اواخر امسال» خواهد کرد و هدف «گسترش آن به عناوین بیشتری در آینده» است.

از دی‌ال‌سی الدن رینگ چه خبر؟ | ویجی‌لاگ پلاس

استودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتواستودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتوgamingbolt[3][4][5]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^معرفی کرده (gamingbolt.com)
  3. ^gamingbolt (gamingbolt.com)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)
  5. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2