پرینت

مدیر ایرانی مایکروسافت در وزارت ارتباطات مدیر شد

on .

روح‌الله رحمانی از سوی معاون فناوری و امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به سمت مدیرکل دفتر امور نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری منصوب شد.

مدیر ایرانی مایکروسافت در وزارت ارتباطات مدیر شد در گزارش آمده خبرنگار دنیای ارتباطات؛ امیر حسین دوایی معاون فناوری و امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی حکمی روح الله رحمانی را به سمت مدیرکل دفتر امور نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری منصوب کرد.

روح الله رحمانی، متولد و بزرگ شده کشور آمریکا دارای مدرک دکترای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین از دانشگاه واشنگتن سنت لوییس است. برخی رسانه ها اعلام کرده‌اند که وی سابقه مدیریت در شرکت‌های مایکروسافت و آمازون را دارد و هم اکنون استادیار دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران است.

تحقق برنامه‌ریزی و کمک به ساماندهی امور، ایجاد و توسعه کریدور فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه نظام نوآوری بخشی ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق تعامل و همکاری با دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله اهداف این انتصاب است.

متن این حکم به این شرح است.

"جناب آقای روح الله رحمانی

با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمندتان در امور علمی، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان "مدیر کل دفتر امور نوآوری و حمایت از سرمایه‌‌گذاری" منصوب می‌نمایم.

تحقق موارد زیر مورد انتظار است:

- برنامه‌ریزی و کمک به ساماندهی امور ایجاد و توسعه کریدور فناوری اطلاعات و ارتباطات

- توسعه نظام نوآوری بخشی ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق تعامل و همکاری با دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی

- تعامل و توسعه همکاری‌های دانش محور با دانشگاه‌ها، پژوهشگاه و موسسات آموزش عالی در جهت شناسایی، به کارگیری و ارتقای ظرفیت‌های علمی پژوهشی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

- همکاری در شناسایی و تعیین اولویت‌های فناوری‌های راهبردی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات

- کمک به برنامه‌ریزی طرح‌ها و پروژه‌های راهبردی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات

- کمک به تدوین و پایش برنامه‌های حمایتی برای ارتقای بازار و سطح فناوری شرکت‌های دانش بنیان بخش

- کمک به ساماندهی و بهینه‌سازی امور پژوهش و توسعه در بخش صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تعامل و همکاری با پژوهشگاه‌های وابسته

امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

امیر حسین دوایی مرکزی"


مدیر ایرانی مایکروسافت در وزارت ارتباطات مدیر شد

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2