پرینت

مشارکت کلیه کارکنان وزارت علوم در ارزیابی رؤسای مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری

on .

مشارکت کلیه کارکنان وزارت علوم در ارزیابی رؤسای مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری
به گزارش خبرگزاری - [1]

به گزارش  پایگاه  اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، روح‌الله رازینی، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم اظهار داشت: به منظور افزایش سطح مشارکت ذی‌نفعان و بهره‌مندی از نظرات آنها در ارزیابی مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، برای نخستین بار از کلیه کارکنان شاغل در مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور (یاوران علمی)، نظرخواهی به عمل خواهد آمد.

بدین منظور طی هفته جاری از طریق پیامک با سرشماره 98100031324000، لینک نظرخواهی (پرسشنامه) از عملکرد رئیس و معاونین محل خدمت کلیه یاوران علمی ارسال خواهد شد. هر یک از همکاران می‌توانند با صرف زمانی در حدود 2 دقیقه نظرات خود را از عملکرد رئیس و معاونین مؤسسه محل خدمت خود اعلام کنند تا امکان اعتباربخشی به فرآیند ارزیابی رؤسای مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در طول سال گذشته را فراهم کنند.

گفتنی است، لینک ارسال شده از طرف مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف، برای هر یک از یاوران علمی، یک بار مصرف بوده و به مدت 48 ساعت از زمان دریافت، فعال خواهد بود. همچنین این نتایج برای تحلیل و کمک به فرآیند ارزیابی رؤسا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

[2][3]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^ (sahebkhabar.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2