پرینت

تنها با یک کلیک اینستاگرام را بچرخانید + آموزش تصویری

on .

شما می توانید تنها با استفاده از یک ترفند جالب اینستاگرام اندروید خود را بچرخانید و به حالت افقی در بیاورید.

به گزارش دریچه فناوری؛ اگر شما از کاربران اینستاگرام باشید بدون شک تا به حال به این فکر فرو رفته اید که چرا وقتی تلفن شما قابلیت استفاده به حال افقی را دارد، همیشه باید در استفاده از این اپلیکیشن تلفن شما حالتی عمودی داشته باشد.
تنها با

هرچند که رابط کاربری اینستاگرام طوری طراحی شده باشد که بیشترین بازدهی را در حالت عمودی داشته باشد اما شاید در این بین کاربرانی وجود داشته باشند که دوست دارند تا از این اپلیکیشن به صورت افقی استفاده نمایند. برای این امر برخی اپلیکیشن‌ها ارائه شده اند که تلفن شما را مجبور می‌کنند تا اپلیکیشن‌ها در حالت افقی نیز به ادامه فعالیت خود ادامه دهند. در این گزارش قصد داریم تا یکی از این برنامه ها به نا Set Orientation  که به صورت کاملاً رایگان عرضه می‌شود را معرفی نماییم ، در ادامه با نحوه فعال سازی این حالت توسط اپلیکیشن Set Orientation  با ما همراه باشید.

 

 

 ابتدا اپلیکیشن Set Orientation را دانلود و نصب کرده سپس جهت سهولت استفاده آن را به صفحه اصلی تلفن خود منتقل نمایید.

 ØªÙ†Ù‡Ø§ با

 سپس از پنجره باز شده بر روی فلش روبه‌روی تک گزینه ضربه زده تا لیستی از حالت‌های مختلف افقی نمایان شود. سپس گزینه Automatic (Full) را انتخاب نمایید. این گزینه بر خلاف سایر گزینه‌ها، اپلیکیشن‌ها را نیز در حالت افقی اجرا خواهد کرد. کار تمام است و کافیست تا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کرده و سپس تلفن خودتان را به حالت افقی درآورید.

تنها با
تنها با

انتهای پیام/

تنها با یک کلیک اینستاگرام را بچرخانید + آموزش تصویری

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2