پرینت

بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای اندروید +دانلود

on .

به گزارش ؛ اگر کاربر گوشی های هوشمند اندرویدی هستید و می خواهید آخرین بروزرسانی های بهترین و کاربردی ترین نرم افزار و بازی های این سیستم عامل را داشته باشید، پرطرفدارترین نرم افزارهای اندرویدی را برای شما در قالب یک خبر جمع آوری کرده ایم تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.
بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای اندروید +دانلود



با تکان دست تلفن همراهتان را کنترل کنید + دانلود
Shake برنامه ای برای گوشی های اندرویدی است که می تواند کار کردن شما را با گوشی بسیار سریع تر کند. با استفاده از این برنامه می توانید تنها با تکان دادن گوشی همراه خود کارهای مختلفی را انجام دهید. عمل هایی که برنامه Shake می تواند در اختیار شما قرار دارد شامل مواردی هستند که در ادامه لیست کرده ایم.


"Asphalt Nitro" بازی پرطرفدار اندرویدی ها + دانلود
آسفالت نیترو ( Asphalt Nitro ) نام جدید ترین بازی از سری بازی های محبوب آسفالت است که  بر روی وب سایت رسمی گیم لافت قرار دارد. جدیدترین ماشین های جهان در این نسخه از بازی قرار داده شده است که با انجام مسابقات و پیروزی در آنها می توانید نیتروژن خود را تقویت کنید.
در این بازی 10 ماشین مختلف با طراحی منحصر به فرد با تکنولوژی نیتروژن در اختیار شما قرار می گیرد و می بایست در انواع مکان های مختلف به مسابقات هیجان انگیز مشغول شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. در مسیر حرکت شما علاوه بر قسمت هایی برای پرش، انواع پاداش های مختلف نظیر نیتروژن وجود دارد که می توانید ان ها را بردارید و سرعت ماشین را چندین برابر کنید. اگر از علاقه مندان به بازی آسفالت 8 هستید و دوست دارید نسخه ی کم حجمی از بازی را داشته باشید، این بازی را از دست ندهید.


پخش فایل های ویدئویی با "QQPlayer"+ دانلود
اگر به دنبال برنامه ای برای پخش فایل های مالتی مدیا ویدئویی در گوشی همراه خود هستید، توصیه می کنیم به هیچ وجه نرم افزار QQPlayer را از دست ندهید. این نرم افزار می تواند تمام نیازهای کاربران را در زمینه پخش فایل های ویدئویی در گوشی همراه و تبلت های اندرویدی رفع نماید.

QQPlayer نام نرم افزاری قدرتمند برای پخش فایل های ویدئویی در گوشی های همراه است. با استفاده از این برنامه می توانید فایل های تصویری مختلف را اجرا کنید. پخش در برنامه QQPlayer با کیفیت بسیار عالی انجام می شود. این نرم افزار پلیر، از زیرنویس های مختلف نیز پشتیبانی کرده و به شما امکان پخش زیرنویس ها را می دهد. همچنین امکان پخش زیرنویس های متصل شده به فیلم های MKV را نیز خواهید داشت. برنامه QQPlayer به صورت کاملا رایگان عرضه شده است.




شبیه ساز اعلان های اندروید + دانلود
یکی از تغییرات جذاب و کاربری اعمال شده در اندروید L، سیستمِ جدید نمایش و مدیریت اعلان ها است. حال نسخه غیر رسمی از این قابلیت برای گوشی های اندرویدی مجهز به اندروید 4.3 به بالا توسط شخصی به نام دکتر آلکساندر برین با نام Heads Up در انجمن توسعه دهندگان XDA منتشر شده است تا تمام کاربرانی که اندروید های نسخه 4.3 به بالا را بر روی گوشی خود دارند بتوانند از این ویژگی مخصوص اندروید L بر روی گوشی خود بهره ببرند و از قابلیت‌ های جدید بخش اعلان آن بهره ببرید.


"BatteryBot" نرم افزاری برای بررسی وضعیت باتری + دانلود
شاید بسیاری اوقات برایتان پیش آمده باشد که قصد داشته باشید اطلاعاتی در مورد باتری گوشی همراه خود اعم از این که چه میزانی از آن مصرف شده است، چه میزانی از آن باقی مانده است، چه مدت زمانی می توانید از آن برای روشن نگه داشتن گوشی استفاده کنید و … به دست بیاورید.

با استفاده از نرم افزار BatteryBot امکان چنین کاری را خواهید داشت. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات کاملی در مورد باتری گوشی همراه خود به دست بیاورید. این نرم افزار قادر است تا محدوده باتری را برای رنگ های مختلف تنظیم کند و شما می توانید در هنگامی که باتری در وضعیت های مختلفی قرار دارد، از رنگ های متفاوتی دیدن کنید. قابلیت نمایش دادن میزان دما و ولتاژ باتری نیز در برنامه BatteryBot گنجانده شده است. شما می توانید مشاهده کنید که چه مدت زمانی باقی مانده است تا باتری گوشی همراه شما خالی شود.




با "Mindly" ذهنتان را ساماندهی کنید + دانلود
بسیاری از اوقات اطلاعاتی که در حافظه کوتاه مدت قرار می گیرند به لایه های زیری مغز رفته و به همین دلیل تصور می شود که این اطلاعات از ذهن پاک شده اند. اما این در حالی است که اطلاعات جدیدی جای این اطلاعات قدیمی را گرفته اند.

Mindly برنامه ای برای ترتیب و سازماندهی به این گونه اطلاعات می باشد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید اطلاعاتی که در ذهن خود دارید را سازماندهی کنید تا دسترسی به آنها در مواقع لازم بسیار ساده تر باشد. این برنامه می تواند در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.




"Coolify Flat" نرم افزاری مفید برای خنک کردن گوشی + دانلود
این برنامه هنگامی که در حال استفاده از گوشی خود نباشید، اقدام به خنک کردن دستگاه خواهد کرد. همچنین در هنگام شارژ کردن گوشی نیز این برنامه می تواند مفید باشد.

حتما می دانید که در گوشی های اندرویدی چنین قابلیتی به صورت پیش فرض وجود دارد، اما با استفاده از Coolify Flat می توانید چنین قابلیتی را به گوشی اندرویدی خود نیز بیاورید. این نرم افزار بسیار کم حجم و سبک بوده و هنگام کار کردن، هیچ مصرفی از منابع سخت افزاری شما نخواهد داشت.




مدیریت اسلایدی پیامک با"Sliding Messaging " + دانلود
اگر شما هم روزانه تعداد زیادی اس ام اس و پیامک با دوستان و آشنایان خود رد و بدل می کنید پیشنهاد می کنیم از نرم افزار Sliding Messaging استفاده کنید، توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تمام پیامک های موجود در Inbox گوشی اندرویدی تان را به صورت اسلاید و با حرکت به چپ و راست کنترل و مشاهده کنید.


با Headless؛
"بدون سر"برای زنده ماندن تلاش کنید! + دانلود بازی
همانطور که مشخص است این بازی نیز در سبک دونده بی پایان است، مرغ بدون سر تا چه اندازه می تواند دور شود؟ این مرغ به مدت ۱۸ ماه بدون سر زندگی کرده است، حال نیز می توانید او را کنترل کنید تا به زندگی خود ادامه دهد یا خیر؟ در طول بازی می توانید از آیتم های مختلفی برای فرار استفاده کنید.

انتهای پیام/

بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای اندروید +دانلود

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2