پرینت

ارائه آپدیت ویندوز 10 موبایل برای لومیاهای قدیمی

on .

کاربران گوشی های ویندوزی منتظر ارائه‌ی نسخه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ موبایل بودند و حال روز گذشته عرضه‌ی این بروزرسانی به طور رسمی شروع شد.

 در گزارش آمده   ؛ ویندوز ۱۰ موبایل آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز برای گوشی‌های هوشمند است.

پس از عرضه‌ی موفقیت‌آمیز ویندوز ۱۰ برای لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای خانگی، کاربران زیادی منتظر بودند تا نسخه‌ی ویندوز این سیستم‌عامل نیز ارائه شود؛ حال پس از ماه‌ها انتظار این کاربران می‌توانند بروزرسانی به ویندوز ۱۰ را به طور رسمی بر روی گوشی ویندوزی خود داشته باشند.این بسته‌ی بروزرسانی به تدریج برای گوشی‌های مختلف لومیا و غیر لومیای ساخت نوکیا و مایکروسافت ارائه خواهد شد. 

گوشی‌هایی که فعلا در صف دریافت بروزرسانی هستند، این دستگاه‌ها هستند:  از سری لومیا گوشی‌های لومیا 1520، 930، 640، 640XL، 730، 735، 830، 532، 535، 540، 635 1GB، 636 1GB، 638 1GB، 430، 435 و گوشی‌های Blu WinHD w510u، BLU Win HD LTE x150q و MCJ Madosma Q501.

ارائه آپدیت ویندوز 10 موبایل برای لومیاهای قدیمی

در مورد دستگاه‌های ویندوزی که توسط دیگر شرکت‌ها ارائه می‌شوند، ممکن است عرضه‌ی بروزرسانی طبق برنامه‌ی شرکت سازنده با کمی تاخیر مواجه شود.اگر گوشی شما در بین لیست بالا وجود دارد باید مراحلی را برای دریافت این بروزرسانی انجام دهید. ابتدا باید اپلیکیشنUpdateAdvisor را نصب کنید؛ این اپلیکیشن بررسی می‌کند که آیا بروزرسانی برای دستگاه شما ارائه خواهد شد یا خیر. در هنگام نصب، گزینه‌ی Enable Windows 10 upgrade را فعال کنید و زمانی که اپلیکیشن اعلام می‌کند که بروزرسانی برای شما آماده است، بر روی Done کلیک کنید.پس از آن وارد قسمت Settings > Phone Update بر روی گوشی خود شوید.

اگر بروزرسانی رسمی برای شما ارائه شده باشد، پیغامی برای بروزرسانی در این قسمت دریافت خواهید کرد. به طور قطع گوشی‌های لومیا زودتر از بقیه‌ی دستگاه‌های ویندوزی این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

منبع :زومیت

انتهای پیام/

ارائه آپدیت ویندوز 10 موبایل برای لومیاهای قدیمی

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2