پرینت

هوش مصنوعی این شرکت درک انسانی دارد

on .

هوش مصنوعی جدید فیس بوک می‌تواند با دقتی نزدیک به انسان، متون نوشته شده‌ی افراد را به 20 زبان با سرعت بخواند و درک کند.

هوش مصنوعی این شرکت درک انسانی دارد  در گزارش آمده ؛ اخیرا فیسبوک سرویس هوش مصنوعی‌ای را به بازار معرفی کرده است که ادعای توانایی خواندن و درک متون نوشته شده با دقت انسانی را دارد. نام این سرویس  DeepText است و  توانایی درک 20 زبان را در چند ثانیه دارد.

از اطلاعات منتشر شده اینگونه برداشت می‌شود که این سرویس برای تشخیص متون نوشته شده توسط کاربران استفاده می شود و با فهمیدن مطالب منتشر شده توسط کاربران، می‌تواند پیشنهادهای بهتری در مورد مطالب مرتبط یا پیشنهادهای تبلیغاتی داشته باشد.

از دیگر امکاناتی که این سرویس در اختیار فیسبوک قرار می‌دهد این است که توانایی تشخیص اسپم و هرزنامه را برای کنترل مطالب منتشر شده دارد، و برای حذف مطالب اضافی بسیار مفید است.

البته موارد عنوان شده هنوز به طور کامل آماده نشده‌اند و DeepText درحال حاضر تنها توانایی درک عنوان و متن مطالب را دارد. قرار است DeepText در مسنجر فیسبوک استفاده شود و به طور مثال زمانی که فردی در پیغام‌هایش نیاز به سرویس یا محصولی را اعلام می‌کند، این هوش مصنوعی می‌تواند موارد مرتبط با نیازها را به آن کاربر پیشنهاد دهد.

این سرویس همچنین زمانی که افراد قصد فروش محصولات در فیسبوک را دارند به آنها کمک می کند و سرویس‌های خدماتی کسب و کار فیسبوک را به آنها معرفی می‌کند. همان‌طور که از نام این سرویس پیدا است، DeepText توانایی درک متون را با خواندن و مطالعه‌ی زیاد به دست آورده است.

فیسبوک می خواهد در آینده DeepText را طوری پیشرفت دهد تا این سرویس بتواند نام اماکن و اشخاص مختلف را در بین متون تشخیص دهد و با استفاده از این قابلیت، پیشنهادات خاص‌تری را به کاربران ارائه دهد.

منبع: دِوِرج

انتهای پیام/

هوش مصنوعی این شرکت درک انسانی دارد

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2