پرینت

چگونه در ویندوز 10 Windows Photo Viewer را برنامه پیش فرض نمایش تصویر قرار دهیم؟

on .

مایکروسافت برنامه Windows Photo Viewer را در ویتدوز جدید 10 پنهان کرده است . با استفاده ترفند زیر در ویندوز 10 این برنامه به عنوان یک گزینه در دسترستان خواهد بود .

در گزارش آمده  ؛ ویندوز 10 از برنامه جدید Photos بعنوان برنامه پیش فرض نمایش تصویر استفاده میکند ، ولی این نسخه از ویندوز هنوز هم برنامه Windows Photo Viewer را داراست ، که مایکروسافت این برنامه را در ویندوز 10 پنهان کرده است. در ویندوز 10 این برنامه بعنوان یک گزینه در دسترستان خواهد بود.
در ابتدا باید رجیستری مشابهی را که در ویندوز 7 و 8.1 وجود داشت که البته هنوز هم در سیستم هایی که از ان ورژن های قدیمی به ورژن جدید ارتقا یافته اند اضافه کنیم . برای انجام این امر ابتدا لینک زیر را دانلود کنید . آنرا اکسترک کنید و سپس روی فایل .reg  کلیک کنید تا رجیستری به سیتم شما اضافه شود .
چگونه در ویندوز 10 Windows Photo Viewer را برنامه پیش فرض نمایش تصویر قرار دهیم؟
این روند تنها زمانی لازم است که شما از ویندوز 10 جدید استفاده کنید . اگر شما سیستمتان را از ویندوز 7 یا 8.1 به ویندوز 10 ارتقا داده باشین ، میتوانید از راه معمول برنامه مدنظر را بعنوان برنامه پیش فرض نمایش دهنده تصویر انتخاب کنید .بعد از اضافه کردن ریجیستری بالا اکنون میتوانید با راست کلید کردن روی فایل عکس و انتخاب گزینه " Open with ” و از طریق گزینه " Choose another app " به پنجره ای دست پیدا میکنید.چگونه در ویندوز 10 Windows Photo Viewer را برنامه پیش فرض نمایش تصویر قرار دهیم؟
با انتخاب " More apps " میتوانید برنامه Windows Photo Viewer را بعنوان برنامه پیش فرض برای منایش عکس هایتان قرار دهید .چگونه در ویندوز 10 Windows Photo Viewer را برنامه پیش فرض نمایش تصویر قرار دهیم؟انتهای پیام/
چگونه در ویندوز 10 Windows Photo Viewer را برنامه پیش فرض نمایش تصویر قرار دهیم؟

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2