پرینت

ویندوز فون سیستم عامل رسمی افسران پلیس آمریکا شد

on .

به گفته پلیس آمریکا از بین سه سیستم عامل اندروید، آی او اس و ویندوزفون، از لحاظ امنیت و مدیریت از راه دور، ویندوزفون شرایط بهتری دارد.

ویندوز فون سیستم عامل رسمی افسران پلیس آمریکا شد
در گزارش آمده خبرنگار ؛ اداره پلیس نیویورک یا "NYPD" که بزرگ ترین نیروی پلیس آمریکا تا سال 2015 لقب گرفته بود، در طی تصمیم جدید خود، گوشی های اندروید و آی او اس را کنار گذاشت و استفاده از گوشی هایی با سیستم عامل ویندوز را در دستور کار خود قرار داد. همانطور که میدانید طرفداران ویندوزفون نسبت به اندروید و آی او اس بسیار اندک هستند. طبق آمار، اندروید 65.2 درصد، آی‌ او اس 30.9 درصد و ویندوزفون تنها 2.3 درصد از بازار آمریکا را در اختیار دارد.

طبق گفته پلیس آمریکا سه سیستم عامل اندروید، آی او اس و ویندوزفون از لحاظ امنیت و مدیریت از راه دور مورد آزمایش قرار گرفته اند و ویندوزفون شرایط بهتری نسبت به دو سیستم عامل دیگر دارد. در همکاری که بین شرکت مایکروسافت و پلیس آمریکا صورت گرفته، مایکروسافت هفت اپلیکیشن مخصوص نیروهای پلیس طراحی کرده است. در یکی از این نرم افزار ها که "911" نام گرفته است، زمانی که فردی به مشکل بر می‌خورد می تواند با استفاده از این برنامه بدون واسطه منشی، مستقیما با افسر پلیس ارتباط برقرار کند. این اپلیکیشن‌ ها کار پلیس را برای ارائه گزارش بسیار ساده‌تر و کاغذ بازی‌های قدیم را به‌طور کامل حذف کرده است.

به دنبال تصمیم جدید پلیس آمریکا، هم اکنون تمامی نیروهای پلیس نیویورک از ویندوزفون استفاده میکنند. طبق آمار جدید اداره پلیس نیویورک، مدت زمان رسیدگی به جرایم 16 درصد نسبت به سال 2015 کاهش یافته است.

انتهای پیام/

ویندوز فون سیستم عامل رسمی افسران پلیس آمریکا شد

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2