پرینت

اپل: در ایران نمایندگی نمی‌زنیم!+ سند

on .

شرکت اپل در پاسخ به یکی از کاربران ایرانی گفت در ایران هیچ کدام از محصولاتش را به فروش نمی رساند.

در گزارش آمده خبرنگار ؛ چندی پیش، خبر اجرای طرح رجیستری با هدف مبارزه با ورود گوشی‌های هوشمند قاچاق به کشور اعلام و در پی آن خبری مبنی بر جمع آوری گوشی های آیفون منتشر شد.

این موضوع در پی تصمیمی است که بر اساس آن تنها گوشی‌هایی قابلیت فعالیت و خرید و فروش در کشور را داشته باشند که دارای نمایندگی در کشور هستند. به دلیل وجود نداشتن نمایندگی اصلی شرکت اپل در ایران، 9 شرکت آمادگی خود را برای ارائه خدمات پس از فروش شرکت اپل را اعلام کردند که برای رسمی شدن‌شان باید توسط این شرکت تایید شوند.

اپل: در ایران نمایندگی نمی‌زنیم!+ سند

یکی از کاربران ایرانی از شرکت اپل تقاضای تاسیس نمایندگی در داخل کشور داشت. این شرکت در جواب کاربر ایرانی گفت که دست به چنین کاری نمی‌زند و حاضر به این کار نیست.

کاربران ایرانی نوشت
: "سلام، من يك ايرانى هستم! يك ايرانى كه ميخواد از شركت اپل خواهش كنه تا قبل از اجراى طرح رجيسترى موبايل هاى آيفون در ايران نمايندگى تاسيس كنه ، اين عادلانه نيست كه اين همه كاربر در داخل ايران از محصولات اپل استفاده كنند و از هيچگونه خدمات اين محصولات بهره مند نشن. وزارت ارتباطات ايران درحال اجراى طرح رجيسترى تلفن همراه است كه اگر تا زمان اجراى اين طرح شركت اپل در ايران نمايندگى اصلى ثبت نكنه تمام گوشى هاى ما كاربران كه از آيفون استفاده ميكنيم بدون رجيسترى فرض ميشه و از دسترس تمامى شبكه هاى موبايل ايران خارج ميشه از واحد پشتيبانى شركت اپل  خواهش ميكنم براى ما كاربران آيفون در ايران كارى كنيد".

پاسخ شرکت اپل: "اپل هیچ گوشی و دستگاهی را در داخل ایران نمی فروشد. بر اساس این طرح، همه‌ی گوشی های آیفون توقیف می‌شوند و اپل در مقابل این تصمیم کاری نمی تواند بکند. به ویژه گوشی هایی که از طریق بازار سیاه و یا جاهای دیگر به داخل کشور وارد می‌شود. من (و شاید همه ی آمریکایی ها) به خاطر این مشکل متاسفم. با ارزوی موفقیت برای شما".

اپل: در ایران نمایندگی نمی‌زنیم!+ سند

انتهای پیام/

اپل: در ایران نمایندگی نمی‌زنیم!+ سند

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2