پرینت

تحول عظیم در نرم افزار جی میل

on .

شرکت گوگل با بروز رسانی نرم افزار جی میل تغییراتی بسیاری در آن به وجود آورد که باعث شفت زدگی کاربران ان شده است.

تحول عظیم در نرم افزار جی میلدر گزارش آمده خبرنگار  ؛در پی به روز رسانی شرکت مایکروسافت در برنامه های کاربردی خود شرکت گوگل نیز به این عمل اقدام کرد.

گوگل  تازه ترین به روز رسانی نرم افزار هایش را در اختیار کاربران خود قرار داد و با این کار بهترین عملکرد رادراین زمینه به نام خود ثبت کرد.

گوگل به تازگی با به روزرسانی تازه Gmail تحول شرگفی در کار کردن با این نرم افزار در دسترس کاربران خود قرار داده است.

جی میل با قابلیت ارسال و دریافت نامه های الکترونیکی در نسخه دکستاپ و اندروید در دسترس است که در جدید ترین  بروز رسانی خود گزینه های زیادی از محیط کاری خود را تغییر داده است.

دراین تغییرات که تغییرات بنیادی نام گرفته است دریافت ایمیل فرم و شکل جدیدی به خود گرفته است که خواندن و ارسال نامه ها بسیار راحتتر از گذشته انجام می شود.

یکی از نکاتی که در تغییرات آخرین نسخه جی میل در نسخه اندروید به وجود آمده و کاربران را شگفت زده کرده ، این است که امکان فیکس اندازه پیام ها با نمایشگر کاربر را فراهم کرده است.

از تغییرات دیگر این نرم افزار می توان به تغییر و اضافه شدن گزینه های کاربردی برای ورق زدن صفحات ایمیل، زوم کردن اشاره کرد.

 یکی از بارزترین تغییرات در نسخه دکستاپ امکان خواندن آسان پیام ها با توجه به صفحه نمایشگر کاربران است.

تنظیمات دلخواه که توسط آن می توان  میزان اندازه، وضوح و همچنین نمایش ایمیل های دریافتی را طبق سلیقه و نظر کاربر در دستگاه های متفاوت شخصی سازی کرد  از دیگر تغییرات این نرم افزار می باشد.

منبع:phonearena

انتهای پیام/

تحول عظیم در نرم افزار جی میل

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2