پرینت

محدودیت کاراکتری از توییتر حذف می‌شود

on .

محدودیت 140 کاراکتری شبکه اجتماعی توییتر به زودی حذف خواهد شد.

محدودیت کاراکتری از توییتر حذف می‌شود  در گزارش آمده خبرنگار  ؛ اخیرا شایعات مختلفی مبنی بر حذف محدودیت 140 کاراکتری از شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است.

در همین راستا مدیران توییتر اعلام کردند که این شایعات صحت دارد و کاربران به زودی می‌توانند در پست‌های خود از تعداد کاراکترهای بیشتری استفاده کنند. 

پیش از این عنوان شده بود که  تعداد کاراکترها از 140 به 10 هزار افزایش می‌یابد، اما پس از مدتی اعلام شد که احتمال دارد تعداد کاراکترهای تصویر و لینک‌های موجود در توییت‌ها شمارش نشود. 

در گذشته محدودیت 140 کاراکتری توییتر  نوعی علامت تجاری برای این شبکه اجتماعی محسوب می شد، اما به نظر می‌رسد مدیران این شبکه اجتماعی اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که وقتی کاربران حرف‌های بیشتری برای گفتن دارند باید امکان استفاده از تعداد کاراکترهای بیشتری را داشته باشند.

طبق گزارش‌ها کاربران توییتر می توانند از 19 سپتامبر بدون دردسر و محدودیت مطالب خود را به اشتراک بگذارند. جالب است بدانید در صورتی که کاربران در پست خود به اشتراک فایل تصاویر، ویدیو یا نظر سنجی بپردازند، این ضمایم جزو محدودیت کاراکتر پست آنها محسوب نخواهد شد.

با وجود اینکه تعداد 140 کاراکتر برای بیان دیدگاه‌ها و نظرات روزانه کم به نظر می‌رسد، این محدودیت باعث می‌شود کاربران در انتخاب کلمات و جملات دقت بیشتری به خرج دهند و در نتیجه خواندن مطالب آنها برای سایر کاربران لذت بخش تر خواهد بود.

منبع:theverge

انتهای پیام/

محدودیت کاراکتری از توییتر حذف می‌شود

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2