پرینت

چه تعداد از گوشی های Galaxy Note 7‌ معیوب در آمریکا تحویل شده است

on .

آمار منتشر شده جدید توسط شرکت سامسونگ نشان می دهد که نصف گوشی های گلکسی نوت 7 فراخوان داده شده در آمریکا تحویل داده شده اند.

در گزارش آمده خبرنگار ؛ در حالی که تنها یک هفته از فراخوان CPSC (کمیته ایمنی محصولات مصرفی) برای جمع آوری گوشی های گلکسی نوت 7 معیوب در آمریکا می گذرد، شرکت سامسونگ مدعی شده است که مشتریان این شرکت در آمریکا حدود 500000 دستگاه گوشی گلکسی نوت 7 معیوب خود را تحویل نمایندگی های این شرکت داده اند. 

سامسونگ پیشتر برای جمع آوری حدود 1 میلیون گوشی گلکسی نوت 7 معیوب در آمریکا فراخوان داده بود. این آمار برای این مدت در حالی بسیارامیدوارکننده به نظر می رسد که پیشترعلیرغم هشدارهای مکرر درباره گوشی  نوت 7S تنها کمتر از 20 درصد آمریکایی ها در خصوص تحویل و تعویض آن اقدام کردند.


چه تعداد از گوشی های Galaxy Note 7‌ معیوب در آمریکا تحویل شده است

آمار دیگر منتشر شده توسط سامسونگ حاکی از آن است که 90 درصد از گوشی های معیوب با گوشی  گلکسی نوت 7 جدید تعویض شده است. سامسونگ هفته پیش از ارسال 500000 دستگاه گوشی گلکسی نوت 7 جدید به آمریکا خبر داده بود. این در حالی است که سامسونگ پیشتر اعلام کرده بود که برای مشتریانش امکان خرید گوشی دیگر یا استرداد پول وجود دارد.

منبع:androidcentral

انتهای پیام/

چه تعداد از گوشی های Galaxy Note 7‌ معیوب در آمریکا تحویل شده است

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2