پرینت

۱۰ تیتر داغ دنیای آی‌تی از لشگر دانلود ۸۲ میلیاردی اپ‌های گوگل تا تاکسی آنلاین موتوربرقی در پاریس

on .

:

شماره 1 -  یوتیوب قانون 10 هزار کاربر برای دیده شدن پست‌ها را حذف کرد. این قانون باعث شده بود تا کاربران کمتری به‌سوی ویدئوهایی ازاین‌دست بروند.

شماره 2 - سال گذشته بیش از 82 میلیارد اپ از گوگل پلی توسط کاربران دانلود شد. این رقم برای سال 2015 حدود 65 میلیارد اپ بود.

شماره 3 - راه‌اندازی سرویس تاکسی آنلاین موتور برقی توسط Gogoro و Bosch در پاریس با استقبال خوبی مواجه شد. در این مرحله از کار بیش از 600 موتوربرقی در سطح شهر در اختیار کاربران قرارمی‌گیرد.

شماره 4 - باج افزار واناکریپتور تاکنون 1 میلیون دلار از قربانیان خود در دنیای پی سی اخاذی کرده است و حالا پسرخاله (نسخه جدید) این باج افزار سعی می‌کند تا با کامپیوتر شما دست به تحلیل داده‌کاوی بیت کوئین بزند.

شماره 5 - محصول 650 دلاری Colorimeter چیزی است که سامسونگ برای کالیبره کردن رنگ برای کاربران خود در نظر گرفته است.

شماره 6 - گفته می‌شود گوشی جدید وان پلاس 5 فناوری عکاسی DxO ساخت DxOMark دارد.

شماره 7 - تصاویر زنده و واقعی گرفته‌شده از آیفون 8 برخی ویژگی‌ها مانند شیشه خمیده 2.5 اینچی، فقدان جک هدفون، قرار گرفتن دوربین به‌صورت افقی و زیر هم در پشت‌گوشی را تأیید می‌کند.

شماره 8 - ال‌جی و گوگل رسماً استفاده از دستیار صوتی گوگل اسیستانت در یخچال‌فریزر، اوون، ماشین‌های لباسشویی، ماشین‌های ظرفشویی، تصفیه هوا، کولرگازی و آبگرمکن را اعلام کردند. قرار است جنرال الکتریک نیز در بخش لوازم‌خانگی خود از سرویس مشابه بهره‌مند شود.

شماره 9 - اپل در نسل بعدی ساعت‌های خود از نمایشگر OLED بهره‌مند خواهد شد تا تحولی جدید در ساعتهای هوشمند خود به وجود بیاورد.

شماره 10 - قابلیت‌های جدید در اپ فیس‌بوک تعریف‌شده است تا در بخش گفت‌وگو استفاده از آن آسان‌تر شود.

 

5656

Authors: www.khabaronline.ir

منبع خبر خبرآنلاین

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2