88981423
128 64 32 0902


سوال داری؟!!
بپرس (مشاوره رایگان)

جستجو در آموزش ها

یکشنبه, 25 خرداد 1393 18:25

زوم‌اپ: اپلیکیشن‌های پیشنهادی شما (هفته چهارم خرداد)

نوشته شده توسط  admin
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دسترسی به اپلیکیشن‌های ایده‌آل و کاربردی، در بازار متنوع نرم‌افزار‌ها کار آسانی نیست. در این مقاله با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها آشنا خواهید شد که به شما در داشتن تلفن هوشمندی کاربردی‌تر کمک خواهند کرد. با بخش دیگری از زوم‌اپ همراه باشید.

زوم‌اپ هفتگی در روزهای یک‌شنبه منتشر شده و پیشنهادهای شما می‌پردازد. در ادامه با ۴ اپلیکیشن پیشنهادی شما، همراه زو

...

دسترسی به اپلیکیشن‌های ایده‌آل و کاربردی، در بازار متنوع نرم‌افزار‌ها کار آسانی نیست. در این مقاله با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها آشنا خواهید شد که به شما در داشتن تلفن هوشمندی کاربردی‌تر کمک خواهند کرد. با بخش دیگری از زوم‌اپ همراه باشید.

زوم‌اپ هفتگی در روزهای یک‌شنبه منتشر شده و پیشنهادهای شما می‌پردازد. در ادامه با ۴ اپلیکیشن پیشنهادی شما، همراه زومیت باشید.

اگر اپلیکیشن کاربردی و خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرس app[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

gTask HD

gTask HD، یک نرم‌افزار کاربردی و ساده برای همگام‌سازی فعالیت‌ها با گوگل و تقویم iOS است. به کمک این اپلیکیشن می‌تواند کارهای خود را با تمامی اپلیکیشن‌های گوگلی همگام نموده و در تقویم گوگل ادغام کنید. تنظیم فعالیت‌های دوره‌ای برای یادآوری در زمان مناسب، عدم نیاز به اینترنت، قابلیت همگام‌سازی فعالیت‌های بین آیفون و آیپد، پشتیبان‌گیری از فعالیت‌ها و به اشتراک‌گذاری آن‌ها با همکاران، بخشی از ویژگی‌های این اپلیکیشن محسوب می‌شوند.

اپلیکیشن gTask HD توسط آقای سيد عباس رجائى‎ به زومیت معرفی شده است.

اپلیکیشن gTask HD

زوم‌اپ: اپلیکیشن‌های پیشنهادی شما (هفته چهارم خرداد)

Irangate TV

Irangate TV اپلیکیشنی برای تماشای تمام کانال‌های تلویزیونی ایران است. به کمک این اپلیکیشن علاوه بر تماشای برنامه‌های دلخواه، می‌توانید آن‌ها ضبط و بر روی هارد‌دیسک خود ذخیره کنید.

با تلویزیون اینترنتی ایران‌گیت می‌توانید علاوه بر دسترسی به پخش زنده شبکه‌های ملی، به آرشیو ضبط شده این شبکه‌ها تا یک هفته گذشته و بر اساس جدول پخش برنامه ها دسترسی یابید. همچنین با استفاده از قسمت تصاویر درخواستی، می‌توانید به آرشیو غنی متعلق به مؤسسه رسانه‌های تصویری دسترسی داشته باشید. جهت استفاده از این برنامه نیاز به هیچ گونه نرم‌افزار جانبی نمی‌باشد.

اپلیکیشن Irangate TV توسط آقای مهدی تشت‌زرین به زومیت معرفی شده است.

اپلیکیشن Irangate TV

زوم‌اپ: اپلیکیشن‌های پیشنهادی شما (هفته چهارم خرداد)زوم‌اپ: اپلیکیشن‌های پیشنهادی شما (هفته چهارم خرداد)زوم‌اپ: اپلیکیشن‌های پیشنهادی شما (هفته چهارم خرداد)

امتیاز (نسخه جام جهانی)

اپلیکیشن امتیاز (نسخه جام جهانی) فرصت حضور مجازی شما را در حال و هوای جام‌جهانی فراهم می­‌کند. دسترسی به عکس­‌ها و ویدئوهای صحنه‌های مهم جام جهانی، دسترسی لحظه­‌ای به آخرین وضعیت جدول رده­‌بندی دور گروهی و حذفی، جدول زمان‌بندی مسابقات و نتایج مسابقات برگزارشده به ­همراه آمارهای بازی، امکان پیش­‌بینی مسابقات برگزار نشده و کسب امتیازات گوناگون به ازای میزان دقت در پیش‌­بینی نتایج تعدادی از ویژگی­‌های این اپلیکیشن هستند. سرویس گزارش زنده‌ی موبایلی و امکان شرکت در مسابقات حین بازی، از ویژگی­‌های تعاملی اپلیکیشن امتیاز است.

اپلیکیشن امتیاز توسط آقای هادی غریب به زومیت معرفی شده است.

زوم‌اپ: اپلیکیشن‌های پیشنهادی شما (هفته چهارم خرداد)

زوم‌اپ: اپلیکیشن‌های پیشنهادی شما (هفته چهارم خرداد)زوم‌اپ: اپلیکیشن‌های پیشنهادی شما (هفته چهارم خرداد)

Timetable

Timetable یکی از زیبا‌ترین و خلاقانه‌ترین برنامه‌های اندرویدی برای مدیریت زندگی درسی و دانشگاهی است. جدول زمانی خود از تکالیف گرفته تا امتحانات را ثبت کنید. برای ثبت آن‌ها نیاز است که فقط یک بار اقدام کنید؛ چرا که جدول زمانی شما بین تمام دستگاه‌های اندرویدی شما هماهنگ می‌شود. معمولاً فراموش می‌کنید گوشی‌تان را در کلاس بی‌صدا کنید؟ مشکلی نیست، برنامه کار را به صورت خودکار برای شما انجام می‌دهد.

اپلیکیشن Timetable توسط آقای رحمت‌اله علامه به زومیت معرفی شده است.

اپلیکیشن Timetable

زوم‌اپ: اپلیکیشن‌های پیشنهادی شما (هفته چهارم خرداد)

اگر برای دانلود کردن اپلیکیشن‌ها از گوگل‌پلی، با مشکل مواجه شده‌اید، به مقاله «ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی» مراجعه نمایید.

این اپلیکیشن‌ها را دانلود نموده و تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید. اگر اپلیکیشن خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرس app[at]zoomit.ir به ما معرفی و لینک آن را برای زومیت ارسال کنید. برای بهتر شدن زوم‌اپ نظرات خود را با ما مطرح نمایید.

ادامه مطلب http://www.zoomit.ir/howto/smartphonetablet/12028-zoomapp-user-recommanded-apps

خواندن 988 دفعه

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2