88981423
128 64 32 0902


سوال داری؟!!
بپرس (مشاوره رایگان)

جستجو در آموزش ها

شنبه, 21 تیر 1393 06:26

اولین دوره مسابقات مهارت‌سنجی برنامه‌نویسی کشور

نوشته شده توسط  admin
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

چند روزی است که ثبت نام از برنامه‌نویسان ایرانی در مسابقه ملی مهارت‌سنجی برنامه‌نویسی شروع شده است. هدف از برگزاری این مسابقه ارزیابی میزان مهارت‌های برنامه‌نویسان و ایجاد یک فضای رقابتی برای ارزشیابی استعداد‌های برتر در زمینه‌های مختلف مانند جاوا، اندروید، سی شارپ، پایتون و غیره است و همچنین معرفی این افراد به شرکت‌های معتبر جهت کار جزو اهداف این

...

چند روزی است که ثبت نام از برنامه‌نویسان ایرانی در مسابقه ملی مهارت‌سنجی برنامه‌نویسی شروع شده است. هدف از برگزاری این مسابقه ارزیابی میزان مهارت‌های برنامه‌نویسان و ایجاد یک فضای رقابتی برای ارزشیابی استعداد‌های برتر در زمینه‌های مختلف مانند جاوا، اندروید، سی شارپ، پایتون و غیره است و همچنین معرفی این افراد به شرکت‌های معتبر جهت کار جزو اهداف این مسابقه است.

اجرای این مسابقه چندین مزیت اصلی برای برنامه نویسان داخلی دارد:

ارائه گواهی معتبر:

میزان مهارت‌های افراد توسط داوران خبره در هر زمینه سنجیده و ارزشیابی می‌شود و در قالب یک گواهی‌نامه معتبر که به تایید دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و همچنین انجمن نخبگان دانشگاه صنعتی شریف می‌رسد به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

معرفی به شرکت‌های معتبر:

با توجه به نیاز صنعت نرم افزار در کشور به نیروی انسانی ماهر افراد مستعد و توانمند به شرکت‌های معتبر برنامه‌نویسی و کامپیوتری معرفی خواهند شد.

در پایان نیز به برگزیدگان جوایز نقدی تا سقف ۲۰ ملیون ریال و همچنین جوایز غیر نقدی از جمله اینترنت پرسرعت و غیره اهدا خواهد شد.

اولین دوره مسابقات مهارت‌سنجی برنامه‌نویسی کشور

این فرصت را از دست ندهید.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت schallenge.ir مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/

ادامه مطلب http://www.zoomit.ir/it-news/12568-schallenge

خواندن 946 دفعه

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2