88981423
128 64 32 0902


سوال داری؟!!
بپرس (مشاوره رایگان)

جستجو در آموزش ها

خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 62
جمعه, 18 مهر 1393 18:15

پازل: عددهای گمشده | جایزه هفته: دو عدد کارت حافظه ADATA مدل UHS-I U1

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران منتشر می‌شود. در ادامه با پنجاه و هشتمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.

بخش «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. پنجاه و هشتمین قسمت از سری «پازل» شامل سه بخش است: پاسخ معمای شماره پنجاه و هفت

...

اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران منتشر می‌شود. در ادامه با پنجاه و هشتمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.

بخش «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. پنجاه و هشتمین قسمت از سری «پازل» شامل سه بخش است: پاسخ معمای شماره پنجاه و هفت، چند نکته مهم و یک «پازل» جدید! در ادامه با همراه باشید.

UHS-Iپازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به دو نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهند، کارت حافظه ADATA مدل UHS-I U1 اهداء خواهد شد.

پاسخ معمای شماره پنجاه و هفت

پیش از انتشار پاسخ پازل، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد گفته و از همراهی شما کاربران همیشگی و خوب تشکر می‌کنیم. نزدیک به ۳۲‌هزار  و پانصد نفر در پازل هفته گذشته شرکت نمودند. اما پاسخ معما:

معمای پنجاه و هفتم شبیه به معمای چند هفته قبل بود. برای یافتن پاسخ، تنها باید مساحت هر یک از شکل‌ها را محاسبه نمود.

پاسخ معمای ۵۷

با توجه به محاسبات انجام شده به این نتیجه می‌رسیم که مساحت شکل زرد از دو شکل دیگر بزرگتر است.

بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـده

برنده خوش‌شناس «پازل پنجاه و هفتم»:

پازل: عددهای گمشده | جایزه هفته: دو عدد کارت حافظه ADATA مدل UHS-I U1 آقای محمد سیف‌جمالی، ۲۷ ساله از ساوه، فارغ‌التحصیل  مهندسی کامپیوتر

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت سونی‌موبایل، به برنده، یک دستگاه تلفن‌هوشمند Xperia Z2 اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به آقای سیف‌جمالی تبریک گفته و برای ایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

چند نکته:

۱- بعضاً در نظرات کاربران، صحبت‌هایی مبنی بر خوانده نشدن ایمیل‌های آن‌ها مطرح می‌گردد. ضمن تشکر از مشارکت‌ شما، باید به اطلاعتان برسانیم که این مسأله به هیچ‌عنوان صحیح نیست. یکی از روش‌های مدیریت بهتر و پیگیری سریع‌تر ایمیل‌های کاربران ، اضافه کردن  حساب‌های کاربری بخش‌های مختلف به حساب جیمیل است. در تصویر زیر تعدادی از پاسخ‌های ارسال‌ شده به ایمیل پازل را مشاهده می‌کنید که در حساب‌کاربری جیمیل من نمایش داده شده‌اند.

Puzzle-Emails-Preview

اگر به تصویر دقت کنید، می‌بینید که بخش‌های مهمی از پاسخ کاربران را می‌توان حتی بدون باز کردن ایمیل مشاهده نمود. به این صورت علاوه بر شناسایی ایمیل‌های تکراری، به راحتی می‌توان تعداد زیادی از پاسخ‌های نادرست را حذف نموده و در نهایت تنها پاسخ‌های صحیح را در اختیار داشت. اگر هم پاسخ در پیش‌نمایش قابل مشاهده نباشد قاعدتاً باید ایمیل را باز کرد!!

تیم ، تک‌تک نظرات و ایمیل‌‌های کاربران مطالعه نموده و پیگیری می‌کند. چرا که مهمترین پشتوانه ، شما هستید.

۲- مشارکت در پازل پیچیده و سخت نیست! تنها کافی است پاسخ را یافته و به یک روش دلخواه برای ارسال کنید. در صورت تمایل پاسخ خود را در یک فایل جداگانه نوشته و به ایمیل خود ضمیمه نمایید. اگر فراموش کردید موردی را در ایمیل ذکر کنید، مجدداً پاسخ را ایمیل نمایید. هنگامی که چندین ایمیل از یک کاربر وجود داشته باشد، آخرین ایمیل ارسال شده را به عنوان پاسخ در نظر می‌گیریم.

۳- برندگان از طریق قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند. با توجه به نظرات و ایمیل‌های ارسالی، باور این مسأله برای بعضی از کاربران سخت است ولی این مسأله حقیقت دارد! تنها کافی است به طیف برندگان پازل و نظرات آن‌ها توجه کنید تا به این مسأله پی ببرید که بعضی از برندگان فارغ‌التحصیل، بعضی دانشجو و بعضی دانش‌آموز هستند. بعضی در بخش نظرات مشارکت نموده و بعضی ننموده‌اند. از همه کاربران تقاضا داریم بعد از انتخاب برنده، آنگونه با این مسأله روبرو شوند که اگر خود نیز روزی برنده پازل بودند از این نوع برخورد رنجور و دل‌آزرده نشوند.

معمای شماره ۵۸: جمعه ۱۸/مهر/۱۳۹۳
(معمای هوش؛ سطح متوسط)

پازل پنجاه Ùˆ هشتم  

 یازده تکه‌ کوچک تصویر را به‌گونه‌ای در مربع پنج در پنج نمایش داده شده قرار دهید که
هر عدد تنها یکبار در هر ردیف و ستون وجود داشته باشد.

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری نمایید.

اگر قصد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــــر تـوجـه کنید:
ایمیل آدرس:puzzle[at].ir   //  موضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 58
در بدنه ایمـیل نیز پـاسخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـماس خـود را درج نمـــایید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

منبع خبر

خواندن 915 دفعه

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2