88981423
128 64 32 0902


سوال داری؟!!
بپرس (مشاوره رایگان)

جستجو در آموزش ها

خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 62
یکشنبه, 11 آبان 1393 05:48

گوگل اشتراک گذاری فایل‌ها بین اندروید و iOS را ساده می‌کند

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

گوگل قصد دارد چالش انتقال اطلاعات بین پلتفرم‌های اندروید و iOS را رفع کند تا کاربران به راحتی بتوانند فایل‌های خود را بین ابزارهای تحت این سیستم‌عامل‌ها منتقل کنند.

در حال حاضر سرویس‌های جالب و کاربردی همچون AirDrop یا Android Beam وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را بین ابزارهای مختلف منتقل کنید. اما این سرویس‌ها تنها بین

...

گوگل قصد دارد چالش انتقال اطلاعات بین پلتفرم‌های اندروید و iOS را رفع کند تا کاربران به راحتی بتوانند فایل‌های خود را بین ابزارهای تحت این سیستم‌عامل‌ها منتقل کنند.

در حال حاضر سرویس‌های جالب و کاربردی همچون AirDrop یا Android Beam وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را بین ابزارهای مختلف منتقل کنید. اما این سرویس‌ها تنها بین ابزارهای تحت یک پلتفرم قابل استفاده هستند. حال گزارش شده که گوگل در تلاش است تا روشی را ایجاد کند که از طریق آن بتوان چنین قابلیت‌های را بین پلتفرم‌های مختلف تجربه کرد.

چند وب‌سایت از جمله اندروید پلیس، تکاریس و گیگااوم، اسنادی را بدست آورده‌اند که نشان می‌دهد گوگل در حال توسعه‌ی سرویس جدیدی است که از طریق وای-فای قادر به انتقال اطلاعات بین ابزارهای مبتنی بر اندروید و iOS است.  گفته می‌شود این سرویس از اطلاعات موقعیت کاربر استفاده می‌کند تا ارتباط بین دو ابزار را ایجاد کند. پس از برقراری ارتباط، می‌توان موقعیت جغرافیایی، تصاویر و اطلاعات دیگر را بین دو ابزار به اشتراک گذاشت یا فایل‌های موجود در سرویس‌های ابری مثل گوگل داریو یا دراپ‌باکس را برای دیگری ارسال کرد.

هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات توسط گوگل تایید یا تکذیب نشده‌اند، اما شواهد نشان می‌دهند که طی هفته‌های آینده شاهد معرفی رسمی این سرویس خواهیم بود. ظاهرا این سرویس قرار است از طریق اپلیکیشن‌های گوگل در دسترس کاربران قرار گیرد و استفاده از آن نیز محدود به محیط همان اپلیکیشن‌ها خواهد شد. مگر اینکه اپل اجازه‌ی دسترسی سراسری این سرویس را در iOS میسر کند که البته احتمال آن بسیار کم است.

cloob

منبع خبر

خواندن 1031 دفعه

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2