88981423
128 64 32 0902


سوال داری؟!!
بپرس (مشاوره رایگان)

جستجو در آموزش ها

شنبه, 27 ارديبهشت 1393 18:19

تصاویر فاش شده منتسب به Galaxy S5 Prime با پوشش فلزی

نوشته شده توسط  admin
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یکی از خوانندگان فون‌آرنا سه تصویر منتسب به Galaxy S5 Prime سامسونگ را برای این پایگاه ارسال کرده است. شایعه شده است که ماه آینده، نسخه‌ی پرایم پرچمدار Galaxy S5 سامسونگ با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی 2560 × 1440 معرفی خواهد شد. با توجه به برنامه‌ی ال‌جی برای ارائه‌ی پرچمدار G3 خود، سامسونگ امیدوار است با معرفی گلکسی اس 5 پرایم، فروش رقیب هموطن خود را تحت

...

یکی از خوانندگان فون‌آرنا سه تصویر منتسب به Galaxy S5 Prime سامسونگ را برای این پایگاه ارسال کرده است. شایعه شده است که ماه آینده، نسخه‌ی پرایم پرچمدار Galaxy S5 سامسونگ با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی 2560 × 1440 معرفی خواهد شد. با توجه به برنامه‌ی ال‌جی برای ارائه‌ی پرچمدار G3 خود، سامسونگ امیدوار است با معرفی گلکسی اس 5 پرایم، فروش رقیب هموطن خود را تحت تاثیر قرار دهد.

 از دیگر ارتقاءهای پیش‌بینی شده برای این دستگاه در مقایسه با گلکسی اس 5 می‌توان استفاده از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون 805 کوالکام در مقابل اسنپدراگون 801 بکار رفته در نسخه‌ی معمولی گلکسی اس 5 را نام برد. واحد پردازش گرافیکی Adreno 330 قرار داد شده در نسخه‌ی معمولی این دستگاه با Adreno 420 جایگزین خواهد شد و بجای بهره‌گیری از 2 گیگابایت رم نظیر آنچه در گلکسی اس 5 شاهدش هستیم، گفته می‌شود که Galaxy S5 Prime به 3 گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد شد.

Leaked-pictures-of-the-Samsung-Galaxy-S5-Prime

جدا از صفحه‌نمایش QHD بکار رفته در این دستگاه، گفته می‌شود که گلکسی اس 5 پرایم به همراه پوششی از جنس آلومینیوم معرفی خواهد شد تا یکی از نقاط ضعف اصلی نسخه‌ی معمولی را مرتفع سازد. بسیاری معتقدند که چنین دستگاهی همان چیزی است که سامسونگ می‌بایست بعنوان پرچمدار رسمی خود بجای گلکسی اس 5 معمولی معرفی می‌کرد. با وجود اینکه بسیاری افراد اهمیت چندانی برای مساله قائل نخواهد بود اما هستند  کسانی که بخاطر خرید نسخه‌ی معمولی گلکسی اس 5 بعنوان یکی از گوشی‌های برتر سال، بازخوردهای منفی را به سامسونگ انتقال بدهند. اینکه چگونه غول کره‌ای با چنین موضوعی کنار آمده و در صدد حل آن برخواهد آمد بسیار جالب توجه خواهد بود.

Leaked-pictures-of-the-Samsung-Galaxy-S5-Prime3

ما توصیه می‌کنیم این تصاویر فاش شده را با دیده‌ی تردید نگریسته و بر صحت آن ها تکیه نکنید. چنین چیزی به این معنا نیست که بطور مطلق آنچه شاهدش هستید Samsung Galaxy S5 Prime نیست اما لازم است در نظر بگیریم که حتی وجود  این گوشی همچنان توسط کمپانی سازنده تایید نشده است. منابع نزدیک به فون‌آرنا اعلام کرده‌اند که این دستگاه در حال طی نمودن مراحل آزمایش نهایی است.

ادامه مطلب http://www.zoomit.ir/articles/mobile/11360-leaked-photos-galaxy-s5-prime

خواندن 965 دفعه

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2