88981423
128 64 32 0902


سوال داری؟!!
بپرس (مشاوره رایگان)

جستجو در آموزش ها

سه شنبه, 13 خرداد 1393 06:30

با NoteSoon سريع يادداشت كن!

نوشته شده توسط  admin
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مطمئنا خيلی برای شما پيش آمده كه بخواهيد لينک‌های مورد علاقه خود را در جايی ذخيره كنيد ، خيلی ها از راه‌های متفاوتی استفاده می‌كنند، ولی امروز می‌خواهیم وب سايتی را به شما معرفی كنیم تا با آن در هر جا و با هر گجتی بتوانيد لينک مطالب يا فايل‌های مورد علاقه خود را ثبت و مديريت كنيد و بتوانيد هميشه به لينک‌های خود كه رضايت شما را جلب كرده است دسترسی د

...

مطمئنا خيلی برای شما پيش آمده كه بخواهيد لينک‌های مورد علاقه خود را در جايی ذخيره كنيد ، خيلی ها از راه‌های متفاوتی استفاده می‌كنند، ولی امروز می‌خواهیم وب سايتی را به شما معرفی كنیم تا با آن در هر جا و با هر گجتی بتوانيد لينک مطالب يا فايل‌های مورد علاقه خود را ثبت و مديريت كنيد و بتوانيد هميشه به لينک‌های خود كه رضايت شما را جلب كرده است دسترسی داشته باشيد.

  • تا حالا برای شما پيش آمده است كه در محل كار خود نياز داشته باشيد تا لينك مطلب يک وب‌سايت را در جايی ذخيره كنيد و بعدا در فرصت مناسب آن را در منزل و هر جای ديگری مطالعه كنيد؟
  • تا حالا برای شما پيش آمده است كه مطلب وب سايتی نظر شما را جلب كرده باشد و بخواهيد لينک آن مطلب را هم برای خود ذخيره كنيد و هم برای دوستان و آشنايان از طريق ايميل يا پيامک ارسال كنيد؟
  • تا حالا برای شما پيش آمده است كه بخواهيد لينک مطلب يك وب‌سايت يا يک فايل موسيقی، تصويری، فشرده و... را برای دوست خود ارسال كنيد؟
  • تا حالا برای شما پيش آمده لينک يك مطلب يا يک فايل را بخواهيد از طريق باركد QR بر روی گوشی يا گجت هوشمند خود ذخيره كنيد؟

مدتی است يک سرويس جديد و بسيار ساده در دنيای مجازی راه اندازی شده با نام NoteSoon یا "سريع يادداشت كن!".

اين سرويس كه يك ايده كاملا شخصی است ، تمام نيازهايی كه در بالا ذكر شده است را برطرف خواهد كرد.همانطور كه از نامش پيداست ، به شكلی طراحی شده تا با صرف كمترين زمان ممكن و هرچه سريعتر ، لينک خود را ذخيره كنيد و يا آن را برای يک دوست ثبت كنيد. در صفحه اصلی، اين وب سايت فقط لينک و ايميل شما را دريافت خواهد كرد ، سپس فقط كافی است بر روی گزينه ثبت كليک كنيد.

شما فقط در ۳ مرحله می‌توانيد لينک مورد علاقه و مورد نياز خود را در اين وب‌سايت ذخيره و مديريت كنيد:

۱. كپی كردن لينک مورد نظر از Address Bar مرورگر خود.

۲. قرار دادن لينک مذكور در بخش لينک شما .

۳. وارد كردن ايميل معتبر و كليک بر روی گزينه ثبت.

به همين سادگی!

اين لينک‌ها می‌توانند لينک دانلود يك فايل، لينک مطلب طنز از يک وب‌سايت يا لينک يك مطلب جالب و خواندنی و علمی باشد.

notesoon

اين سرويس به شكلی طراحی شده است كه نيازی به پركردن فرم عضويت نداريد و فقط با ثبت اولين لينک خود دارای يك حساب كاربری با نام كاربری ايميلی كه وارد كرديد و كلمه عبوری كه بصورت خود كار ايجاد شده است و به همان ايميل ارسال می‌شود، خواهيد شد.

سپس با ايميل و نام كاربری خود می‌توانيد وارد پنل كاربری شده و لينك‌هايی كه ثبت كرده‌ايد، بازيابی كنيد يا آنها را با تعريف كردن دسته‌های دلخواه، دسته‌بندی كنيد. همچنين می‌توانيد برای لينک‌های خود جهت سهولت در بازيابی آنها يك عنوان تعريف كنيد يا از طريق بخش جستجو در لينک‌ها به دنبال يك لينک خاص كه قبلا ثبت كرديد باشيد.

همچنين در زمان ثبت يك لينک می‌توانيد شاهد باركد QR لينک باشيد و آن را نيز در گجت خود ذخيره و يا پيامک كنيد.شما در قسمت تنظيمات پنل كاربری می‌توانيد با فعال كردن امكان ارسال يك كپی به ايميل ، هميشه يك نسخه از لينک‌های ثبت شده خود را نيز در ايميل خود داشته باشيد.

شما به راحتی می‌توانيد بجای وارد كردن ايميل خودتان ، ايميل دوست و يكی از آشناهايتان را هنگام ثبت وارد كنيد تا آن لينک برای او ثبت شود و يك حساب كاربری هم برای او ايجاد گردد.

تمامی اين امكانات بصورت رايگان در اختيار شما قرار گرفته است، البته بايد توجه داشت كه اين نسخه از سرويس NoteSoon در فاز اول است، و در فازهای بعدی اين پروژه شاهد سرويس‌های متنوع و جالبتری خواهيد بود.

اگر اين سرويس توجه شما رو به خودش جلب كرده است و می‌خواهيد از آن استفاده نماييد، به آدرس اينترنتي www.NoteSoon.ir مراجعه كنيد.

پایان رپورتاژ آگهی/

ادامه مطلب http://www.zoomit.ir/articles/websites/11719-notesoon-reportage

خواندن 1034 دفعه

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2