پرینت

نکاتی پیرامون بازاریابی پیامکی

on .

اصلی ترین بخش در بازاریابی توجه به بازار هدف است.درواقع بعد از مشخص شدن بازار هدف است که شما می توانید سرویس های تبلیغاتی مناسب کسب و کارتان را پیدا کنید. بعضی نیاز به بروشور و بنر های بزرگ در سطح شهر دارند و برخی با بازاریابی اینترنتی فروش خوبی را تجربه می کنند.

در این مقاله از یک ادمین قصد داریم در رابطه با بازاریابی پیامکی (SMS Marketing) صحبت کنیم و به نکاتی که باید در این زمینه رعایت کنید اشاره خواهیم کرد.

نکاتی پیرامون بازاریابی پیامکی

  • مشتریان شما چه کسانی هستند

اولین نکته که اهمییت بالایی دارد شناخت مشتریان است. اینکه علایق آنها چیست و به دنبال چه چیزی هستند؟ سپس مخاطبین را بر اساس فیلد های خاص مانند سن ،شغل،علایق،سرگرمی و غیره دسته بندی کنید تا در آینده پیام های متناسب با هر دسته ارسال شود. این کار در ارتباط با مشتری و بهره وری مناسب موثر است.

  • شما چه کسی هستید

این پیام از طرف چه کسی ارسال شده است!شما می توانید هر آنچه بخواهید در عنوان پیامک ارسالی درج کنید اما بهتر است به جای استفاده از اسم شخصی یا ارقام عجیب و غریب نامی که با آن شناخته می شوید را درج کنید.

در پوستر های تبلیغاتی ، طراحی و گرافیک است که چند ثانیه فرصت دارد تا توجه افراد را جلب کند. در بازاریابی پیامکی نیز چنین قانونی وجود دارد منتها برای متن.

پیامک تبلیغاتی شما ارسال می شود و تلفن همراه مخاطب با یک هشدار وی را فرا می خواند بعد از این شما فقط ۳ ثانیه فرصت دارید تا او را به خواندن ادامه متن ترغیب کنید. می توانید از حروف بزرگ در متن انگلیسی و عنوان های جذاب و سوالی که مشتری را مایل به خواندن کامل متن می کند استفاده کنید. مثال : پیشنهاد شگفت انگیز،خبر فوری،BIG NEWS،GREAT OFFER

شما قادر هستید یک پیام تا ۲۶۸ کاراکتر (پیامک فارسی) و ۶۱۲ کاراکتر (پیام لاتین) را برای مشتریان خود ارسال کنید.اما سعی کنید متن را کوتاه و جذاب و تاثیر گذار انتخاب کنید تا مورد پسند مخاطب نیز باشد.

چه هدفی از ارسال پیام تبلیغاتی دارید ؟ آیا می خواهید فرد مورد نظر یک عمل را انجام دهد ؟ برای مثال: از وب سایت شما بازدید کند،با فروشگاه شما تماس بگیرد یا متنی را بازگشت دهد؟ برای این کار کافی است به سادگی آن را بیان کنید و اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهید.

مانند : از فروشگاه آنلاین ما بازدید کنید. “www.abc.com”

نکته مهم دیگر زمان ارسال پیامک است. هیچ کسی دوست ندارد با آلارم یک پیامک تبلیغاتی از خواب بپرد. ارزیابی و تحقیق شرکت Text Marketer نشان می دهد که ارسال پیام تبلیغاتی در ساعات ناهار (۱۲ تا ۱۴) و نیز بعدازظهر (۱۶ تا ۱۹) آثار و نتایج مناسبی را به همراه داشته است.

 

در اینجا به چند نکته سودمند در بازاریابی پیامکی اشاره شد که امیدوارم آنها را در عمل بکار ببندید تا بازخورد مثبتی را دریافت کنید.موفق باشید.

 

نکاتی پیرامون بازاریابی پیامکی

 

ادامه مطلب http://1admin.ir/tips-sms-marketing.html

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2