پرینت

بازی Starfield تاکنون بیش از ۱۱ میلیون بازیکن داشته است

on .

بازی Starfield تاکنون بیش از ۱۱ میلیون بازیکن داشته است
به گزارش خبرگزاری - [1]

با وجود اینکه عرضه بازی استارفیلد (Starfield) با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است، اما بازیکنان روی پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس به خوبی از آن استقبال کرده‌اند. 

در اولین کنفرانس مایکروسافت با سهام‌داران برای سال مالی ۲۰۲۴، ساتیا نادلا اعلام کرد که استارفیلد تاکنون توسط ۱۱ میلیون بازیکن تجربه شده است. مدیرعامل مایکروسافت همچنین به این نکته اشاره کرد[2] که نزدیک به نیمی از ساعت‌های بازی شده Starfield روی پی‌سی بوده است، اما این موضوع به معنی آن نیست که استارفیلد روی این پلتفرم ۵.۵ میلیون بازیکن داشته است.

با وجود اینکه مایکروسافت میزان فروش Starfield را مشخص نکرده است، اما توانسته در جذب کاربر جدید برای گیم‌پس در یک روز رکورد شکنی کند. استارفیلد به عنوان یک بازی انحصاری که روی سرویس گیم‌پس نیز قرار دارد، فروش بسیار خوبی در آمریکا داشته و هفتمین بازی پرفروش‌ سال ۲۰۲۳[3] در این کشور محسوب می‌شود. 

بستدا وعده‌های بسیار زیادی برای Starfield داده بود که از نظر خیلی‌ها نتوانسته به آن‌ها عمل کند. چند هفته پیش همچنین شاهد بودیم که استارفیلد با ۲۵ هزار بازخورد منفی به بدترین بازی تاریخ بتسدا در استیم تبدیل شد. اگر به تجربه Starfield علاقه دارید، می‌توانید نقد و بررسی ویجیاتو از آن را بخوانید.[4][5]

Starfield هم‌اکنون روی کنسول ایکس باکس سر‌ی ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

۱۵ فکت خفن از بازی کلش رویال که کسی اونارو نمی‌دونه!

بازی Starfield تاکنون بیش از ۱۱ میلیون بازیکن داشته است - ویجیاتوبازی Starfield تاکنون بیش از ۱۱ میلیون بازیکن داشته است - ویجیاتوgamingbolt[6][7][8]

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2