پرینت

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد

on .

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری - [1]

به گزارش مفداعلوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ در ابتدای این جلسه دکتر" سید علی حسینی"از زحمات آقای "مبین شهیدی" و خانم " محمد نژاد" تقدیر و تشکر نمودند و برای آقای "علی پارسا" و خانم "قالیباف" آرزوی موفقیت داریم، هرچی ما داریم از بسیج می باشد اگر بسیج نبود کشوراسلامیمان الان در این جایگاه نبود ان شاء الله خدا توفیق دهد تا در همین راستا جلو برویم و آرزوی موفقیت روز افزون برای همه شما دانشجویان عزیز دارم.

در ادامه حاج آقا دکتر افشاری، آقای دکتر فرزین نیا و آقای دکتر عبدی ضمن تشکر از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان، پرداختن به مسائل تبیینی و مباحث نقادانه را در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اولویت های مهم دانستند و آروزی توفیق و موفقیت روز افزون برای یکایک دانشجویان عزیز داشتند.

در ادامه " مبین شهیدی" مسئول سابق بسیج دانشجویی واحد برادران دانشگاه ضمن ارائه گزارش عملکرد سال گذشته بسیج دانشجویی دانشگاه گفت : سال گذشته علیرغم مشکلات خود را تطبیق دادیم و فعالیت های مهمی را انجام دادیم و تمام تلاش خود را داشتیم که آرامش در سطح دانشگاه پایدار باشد.

در ادامه خانم " محمد نژاد "مسئول اسبق بسیج دانشجویی واحد خواهران دانشگاه افزود؛ بعد از سال های دوران کرونا اولین سالی بود که به صورت حضوری تشکل بسیج فعالیت خود را آغاز کرد و به همین خاطر تمرکز خود را صرف جذب نیروی انسانی بسیج کردیم و تیمی که الان در سطح دانشگاه فعالیت میکنند از نیروهای هستند که در این یکسال جذب بسیج دانشجویی شده و ان شاء الله این همکاری تدوام داشته باشد.

در ادامه "علی پارسا"مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه ضمن تشکر از زحمات مسئولین اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه تصریح کرد؛ ان شاء الله امسال جوانه های که شکل گرفته و انسان های صالحی هستندفعالیت های آنان به ثمر برسد و به یاری حق در همین مسیر درست که شکل گرفته در راستای اهداف فعالیت نماییم.

درادامه خانم " قالیباف" ضمن تشکر از زحمات مسئولین اسبق بسیج دانشجویی آرزوی موفقیت برای آنان در تمام عرصه های زندگی کرد و گفت : ان شاء الله امانت دار خوبی در زمینه فعالیت هایی که عهده دار شدیم باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات مسئولین بسیج اسبق دانشجویی واحد خواهران و برداران دانشگاه تقدیر بعمل آمد.

گزارش تصویری

[2][3]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^ (sahebkhabar.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2