پرینت

احداث برج فناوری دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در مساحت ۲۵۰۰ متر مربع

on .

به گزارش خبرگزاری - [1]

عملیات عمرانی احداث برج فناوری دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در ۹ طبقه، در مرحله اسکلت قرار دارد و با تأمین بودجه لازم، عملیات احداث نمای بیرونی برج آغاز می‌شود.
به گزارش دانشجو، سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران به همراه علیرضا وجهی عضو هیأت رئیسه دانشگاه،  سید مهدی قمصری رئیس دانشکده دامپزشکی و جابر سلطانی مدیرکل پیشتیبانی و طرح‌های عمرانی دانشگاه تهران از روند احداث برج فناوری دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران بازدید کرد.
برج فناوری دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۶ هزار مترمربع در ۹ طبقه در حال احداث است.
سه طبقه فوقاتی این برج دارای کاربری مرکز همایش‌ها با سالن‌های جانبی برای برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌ها است و ۵ طبقه نیز برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی شده است.
طبقه اول برج فناوری دانشکده دامپزشکی نیز چند منظوره بوده و دارای سالن‌های ورزشی است. همچنین این برج دارای دو طبقه پارکینگ است.
سید مهدی قمصری، رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در جریان بازدید رئیس دانشگاه تهران از روند احداث برج فناوری دامپزشکی، گفت: این پروژه ۴۰ درصد پیشرفت داشته است که برای ادامه نیاز به تأمین اعتبار دارد.
وی افزود:پروژه اکنون در مرحله اسکلت قرار دارد و امیدوارم بودجه لازم تأمین شود تا هر چه سریع‌تر بتوانیم عملیات احداث نمای بیرونی برج را آغاز کنیم.
رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران با اشاره به اهمیت دانشکده دامپزشکی در سلامت و امنیت غذایی، اظهار امیدواری که اعتبارات لازم جهت تکمیل این پروژه تأمین شود و تخصیص پیدا کند.

[2][3]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^ (sahebkhabar.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2