پرینت

رئیس سابق Forza به عنوان رئیس جدید استودیوهای بازی‌سازی Xbox منصوب شد

on .

رئیس سابق Forza به عنوان رئیس جدید استودیوهای بازی‌سازی Xbox منصوب شد
به گزارش خبرگزاری - [1]

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرد[2] که آلن هارتمن، رئیس سابق استودیو Turn 10 را به عنوان رئیس جدید استودیوهای بازی‌سازی Xbox منصوب کرده است.

هارتمن که در سال ۲۰۰۵ به توسعه‌دهنده Forza Motorsport پیوسته بود، دو سال گذشته را به عنوان نائب رئیس شرکت سازنده فورتزا و Fable سپری کرد. او در پست جدیدی در لینکدین[3] نوشت:

از اینکه نماینده چنین مجموعه‌ای از سازندگان در جایگاه جدیدم، رهبری استودیوهای بازی‌سازی Xbox، باشم، بسیار هیجان‌زده هستم.

ارتقای شغلی هارتمن به دنبال چندین تغییر مدیریت در ایکس باکس است که اخیرا اعلام شدند. او نقشی را ایفا می‌کند که قبلاً مت بوتی عهده‌دار آن بود. بوتی اکنون به عنوان رئیس استودیوها و محتوای بازی ارتقا یافته، جایگاهی که شامل نظارت بر کار ZeniMax و Bethesda می‌شود.

سارا باند همچنین از سمت معاونت به رئیس Xbox ارتقا یافته است. او در نقش جدید خود مدیریت پلتفرم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این بخش را بر عهده دارد. تغییرات رهبری همزمان با نهایی شدن خرید ۶۹ میلیون دلاری Activision Blizzard توسط مایکروسافت صورت گرفت.

اخیرا ایکس باکس قراردادی چند ساله با شرکت Inworld برای ساخت ابزارهای گفت‌وگو و روایت هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ امضا کرد[4]. هایان ژانگ، مدیر کل هوش مصنوعی ایکس باکس، گفت که هدف این همکاری ایجاد ابزارهای پیشرفته جدید برای توسعه‌دهندگان مولتی-پلتفرم در هر مقیاسی است.

ناامیدی کالاف دیوتی جدید و بحران بانجی | ویجی‌لاگ پلاس

آمار جدید فروش نینتندو سوییچ و بازی‌های آن مشخص شد - ویجیاتوآمار جدید فروش نینتندو سوییچ و بازی‌های آن مشخص شد - ویجیاتوVGC[5][6][7]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^اعلام کرد (www.videogameschronicle.com)
  3. ^لینکدین (www.linkedin.com)
  4. ^امضا کرد (vigiato.net)
  5. ^VGC (www.videogameschronicle.com)
  6. ^ (sahebkhabar.ir)
  7. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2