پرینت

نخستین محموله کتاب‌های خارجی نمایشگاه وارد کشور شد

on .

به گزارش خبرگزاری - [1]

نخستین محموله کتاب‌های خارجی نمایشگاه وارد کشور شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما[2]، اسماعیل جانعلی‌پور گفت: اولین محموله کتاب‌های خارجی از ۱۱ ناشر عربی به وزن ۲۴ تن از مقصد لبنان دیروز وارد تهران شد که امور ترخیص و گمرک این کتاب‌ها انجام شده است و پس از طی مراحلی برای عرضه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده می‌شوند.

وی افزود: برخی از توزیع کنندگان که در طول سال کتاب‌هایی برای عرضه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وارد کرده بودند نیز در روز‌های گذشته مراحل گمرکی خود را طی کردند و طی این هفته وارد فضای سالن ارزیابی محتوایی خواهند شد تا برای عرضه در نمایشگاه آماده شوند.

مدیر کمیته ناشران خارجی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: یکی از بخش‌های اصلی کمیته ناشران خارجی نمایشگاه، مسئله اجرای امور مربوط به واردات کتاب و تسهیل امر ورود کتاب به کشور، تببین آیین‌نامه‌های مرتبط با این موضوع و نظارت بر محتوای کتاب‌های وارداتی به نمایشگاه است که کمیته نظارت و ارزیابی محتوایی در مجموعه ناشران خارجی این فعالیت‌ها را انجام می‌دهد.

جانعلی پور با بیان اینکه بخش گمرک نمایشگاه به متراژ ۹۰۰ متر مربع آماده دریافت کتاب‌های ناشران خارجی و توزیع کنندگان کتاب از کشور‌های دیگر است، افزود: این کتاب‌ها پس از بررسی و تطبیق با آیین‌نامه داخلی نمایشگاه، آماده عرضه در بخش اصلی نمایشگاه خواهند بود.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

[3][4]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^خبرگزاری صدا و سیما (www.iribnews.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2