پرینت

نگاهی به پنج مدل از گوشی های جدید سری Galaxy A سامسونگ و ارزش خرید آنها در بهار 1403

on .

نگاهی به پنج مدل از گوشی های جدید سری Galaxy A سامسونگ و ارزش خرید آنها در بهار 1403
به گزارش خبرگزاری - [1]

گوشی های جدید سری Galaxy A سامسونگ شامل A55، A35، A25، A15 و A05s به‌گونه‌ای طراحی شدند تا امکانات باکیفیتی را با قیمت مناسب به کاربران ارائه دهند. در ادامه ارزش خرید این گوشی ها را بررسی خواهیم کرد.

اگر قصد خرید یک گوشی جدید را دارید و می‌خواهید از قابلیت‌های جدید و نوآورانه آنها برای افزایش بهره‌وری استفاده کنید، سری جدید گوشی های گلکسی A سامسونگ گزینه‌هایی ایده‌آل خواهند بود؛ چرا که سامسونگ برای سری جدید گوشی های گلکسی ای خود قابلیت‌های پیشرفته‌ای که در پرچمداران گلکسی وجود دارد را در نظر گرفته است. در ادامه ارزش خرید پنج مدل از گوشی های جدید سری Galaxy A سامسونگ شامل گلکسی A55، گلکسی A35، گلکسی A25، گلکسی A15 و گلکسی A05s را بررسی خواهیم کرد.

ابتدا نیاز خود را درک کنید

قبل از این‌که مشخصات و ویژگی‌های یک گوشی موبایل را مورد بررسی قرار دهید، ابتدا می‌بایست نیازهای خود را درک کنید و به پرسش‌هایی نظیر این‌که از گوشی موبایل خود می‌خواهید برای بازی و سرگرمی استفاده کنید؟ آیا به‌دنبال ثبت تصاویر از لحظات مختلف زندگی خود هستید؟ آیا فقط به قابلیت‌های تماس، ارسال پیام و حضور در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟ پاسخ دهید.

اگر به‌دنبال یک گوشی موبایل برای انجام بازی می‌گردید، باید به سراغ یک موبایل با پردازنده قدرتمند و نمایشگر بزرگ باشید. برای ثبت لحظات زندگی خود نیز باید یک گوشی با دوربین قدرتمند را تهیه کنید. همچنین اگر گوشی موبایل را فقط برای استفاده روزمره می‌خواهید، باید سراغ گوشی‌های با مشخصات بهینه و قیمت مقرون‌به‌صرفه باشید. در همین راستا گوشی های جدید سری Galaxy A سامسونگ برای پاسخ به همین نیازهای متنوع کاربران طراحی شده‌اند.

گلکسی A55 

نسخه جدید گلکسی اس 55 سامسونگ اکنون از فریم آلومینیومی و صفحه نمایش 6.6 اینچی بهره می‌برد که به همین دلیل، حس و حال کار کردن با یک پرچمدار را به‌همراه خواهد داشت. صفحه نمایش این گوشی به فناوری Super AMOLED با وضوح FHD+ مجهز شده و با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی خود امکان لذت بردن از بازی و محتواهای مختلف را به‌همراه دارد.

سامسونگ دوربین گلکسی ای 55 را نیز ارتقا داده است و این گوشی اکنون از دوبین اصلی با وضوح 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. پیکسل‌های بزرگ‌تر باعث می‌شوند تا دوربین سطح بیشتری از نور را جذب کند که باعث افزایش بیشتر شفافیت تصاویر خواهد شد. همچنین این بزرگ‌تر شدن پیکسل‌ها موجب می‌شود تا در محیط‌های کم‌نور مانند شب، بتوان عکس‌های بهتری را با قابلیت Nightography ثبت کرد. دوربین سلفی این گوشی نیز از لنز 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد تا تصاویر و فیلم‌های سلفی بهتری را ثبت کند.

باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و همچنین گواهی IP67 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، به‌عنوان سایر ویژگی‌های برجسته این گوشی سامسونگ محسوب می‌شود. به‌طور کلی اگر قصد دارید از بین گوشی های جدید سری Galaxy A یک گوشی ایده‌آل برای بازی، عکاسی و نیاز کاربردها خریداری کنید، باید سراغ گلکسی ای 55 سامسونگ بروید.

گلکسی A35 

گلکسی ای 35 نیز از قابلیت‌های مشابه گلکسی ای 55 در بخش نمایشگر بهره می‌برد. برای این گوشی نیز فریم آلومینیومی در نظر گرفته شده و به صفحه نمایش Super AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی مجهز شده است.

سامسونگ برای این گوشی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در نظر گرفته که همانند گلکسی A55 از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) نیز بهره می‌برد. از این رو گلکسی ای 35 در بخش دوربین و کیفیت صفحه نمایش نزدیک به گلکسی ای 55 است. این گوشی از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز سود می‌برد. فیلم‌برداری این گوشی همانند گلکسی ای 55 بوده و کاربران می‌توانند لحظات خود را با کیفیت 4k به ثبت برسانند. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی از سایر ویژگی‌های این دستگاه محسوب می‌شود که کاربران می‌توانند با آن بیش از یک روز کامل را به بازی و تماشای محتواهای مختلف بپردازند.

به‌طور کلی این گوشی سامسونگ با پردازنده‌ای 8 هسته‌ای، صفحه نمایشی باکیفیت و سیستم دوربین سه لنزی، به‌عنوان گزینه مناسبی برای کاربران محسوب می‌شود. این دستگاه بین هزینه و قابلیت، یک تعادل را به‌وجود آورده است و از این نظر می‌تواند مشتریان خود را راضی نگه دارد و در بخش سرگرمی، عکاسی و استفاده‌های روزمره، به‌خوبی به نیاز آنها پاسخ دهد.

گلکسی A25 

کاربرانی که در میان گوشی های جدید سری Galaxy A به‌دنبال گزینه‌ای کاربردی هستند، می‌توانند به سراغ گلکسی A25 بروند که امکانات و ویژگی‌های قابل قبولی را به‌همراه دارد. سامسونگ برای این گوشی، یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی و وضوح تصویر FHD+ را در نظر گرفته است.

Galaxy A25

گلکسی ای 25 در کنار پردازنده هشت هسته‌ای و باتری 5 هزار میلی‌آمپرساعتی از ویژگی‌های دیگری چون سیستم دوربین باکیفیت نیز بهره می‌برد. برای این دستگاه، یک لنز 50 مگاپیکسلی واید، یک لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و همچنین یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو در نظر گرفته شده است. در جلوی گوشی نیز یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسل قرار دارد. قابلیت فیلم‌برداری UHD 4K یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه محسوب می‌شود.

این گوشی دارای 197 گرم وزن، 128 یا 256 گیگابایت حافظه، 6 یا 8 گیگابایت رم و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 1 ترابایت است. به‌طور کلی این گوشی یک گزینه کاربردی بوده که از کیفیت و عملکرد قابل قبولی بهره می‌برد.

گلکسی A15

اگر به‌دنبال یک گوشی مناسب برای کارهای روزمره نظیر انجام سرگرمی‌ها و بازی‌ها، تماشای فیلم، وبگردی و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی می‌گردید، گلکسی ای 15 یک گزینه مناسب خواهد بود. این گوشی 6.5 اینچی از دوربین سه گانه شامل یک لنز 50 مگاپیکسلی واید، لنز 5 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد. برای این دستگاه، یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژر فوق سریع 25 واتی نیز در نظر گرفته شده است.

Galaxy A15Galaxy A15

گلکسی ای 15 از صفحه نمایش Super AMOLED با وضوح FHD+ به‌همراه نرخ به‌روزرسانی 90 هرتزی بهره می‌برد. از این رو در بخش صفحه‌نمایش نیز عملکرد مناسبی را ارائه خواهد داد. این گوشی دارای طراحی یکپارچه بوده و هنگام کار، به‌خوبی در دست کاربر جای می‌گیرد. از این رو اگر از گوشی برای کارهای روزمره و سرگرمی‌های عمومی استفاده می‌کنید، از بین گوشی های جدید سری Galaxy A، گلکسی ای 15 گزینه مناسبی خواهد بود.

گلکسی A05s 

گوشی Galaxy A05s سامسونگ به‌عنوان یکی از اقتصادی‌ترین گوشی های سری گلکسی سامسونگ محسوب می‌شود. این دستگاه برای کاربرانی که از گوشی برای کارهای معمولی روزمره یا به‌عنوان یک گوشی دوم برای تماس و پیام استفاده می‌کنند، یک گزینه بسیار مناسب خواهد بود؛ چرا که از تجهیزاتی باکیفیت و قیمت مناسب بهره می‌برد.

گوشی های جدید سری Galaxy Aگوشی های جدید سری Galaxy A

گلکسی A05s از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با فناوری PLS LCD و وضوح +FHD سود می‌برد. برای این گوشی، سیستم دوربین شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. همچنین A05s دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بوده و شارژدهی کامل و طولانی را به‌همراه دارد. این دستگاه در مدل‌هایی با 4 یا 6 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه microSD روانه بازار شده است.

گلکسی A05sگلکسی A05s

به‌طور کلی گوشی گلکسی A05s قابلیت‌های کارآمد و قابل قبولی را ارائه می‌دهد و می‌تواند به‌خوبی پاسخگوی نیاز کاربران با بودجه محدود باشد. اگر قصد خرید یک گوشی ساده و کاربردی را دارید تا کارهای روزمره نظیر تماس، پیام‌رسانی، وب‌گردی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی را انجام دهد، این گوشی گزینه مناسبی خواهد بود.

گفتنی است هر 5 مدل از این گوشی های جدید سری Galaxy A در رنگ‌های متنوعی روانه بازار شدند تا کاربران، طبق سلیقه خود آنها را خریداری کنند. همچنین مدل‌های A55، A35، A25 و A15 تا 4 بار به‌روزرسانی سیستم عامل و 5 سال پشتیبانی امنیتی بهره می‌برند. این گوشی‌ها به سیستم امنیتی Samsung Knox Vault نیز مجهز شده‌اند؛ این سیستم پیشرفته توسط سامسونگ توسعه پیدا کرده و از حساس‌ترین اطلاعات کاربران در برابر انواع حملات و خطرات محافظت می‌کند.

سامسونگ گوشی های سری گلکسی ای خود را برای پاسخ به طیف وسیع نیازهای کاربران طراحی کرده است. این سری هر ساله با مدل‌های متنوع و قابلیت‌های پیشرفته خود توانستند به پرچمداران نزدیک‌تر شوند و به انواع نیازهای کاربران خود پاسخ دهند. سری گلکسی A سامسونگ یک گزینه مناسب برای بازی، سرگرمی و عکاسی محسوب می‌شود که با بودجه کاربران نیز سازگار خواهد بود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

[2][3]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^ (sahebkhabar.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2