پرینت

ساخت اپلیکیشنی برای تبلیغات انتخاباتی هیلاری کلینتون

on .

کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون برای تبلیغات خود به تازگی اپلیکیشنی به نام"Hillary 2016" راه اندازی کردند که هم اکنون در اپ استور قابل دسترس است.

در گزارش آمده ؛ کمپین هیلاری کلینتون یک اپلیکیشن جدید راه اندازی کرده است. این اپلیکیشن که تاکنون تنها  نسخه iOS آن منتشر شده و به تازگی در اپ استور قرار گرفته است، با نام "Hillary 2016" به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق حساب فیسبوک یا آدرس ایمیل و یا شماره تلفن، به دوستانشان متصل شوند.
ساخت اپلیکیشنی برای تبلیغات انتخاباتی هیلاری کلینتون

در این اپلیکیشن، به هر کاربر یک "campaign HQ” داده می شود که ابتدا کمی ساده و خالی به نظر می رسد ولی به محض شروع، چالش‌های سرگرم کننده ای پیش می‌آید که به شما کمک می کند اعتبار (ستاره) کسب کنید و در نهایت از فروشگاه مجازی اقلامی مانند امضای هیلاری کلینتون را خریداری کنید. 

با کامل کردن هر چالش، شامل آزمون «Trump or False»، یک محاسبه‌گر چالش، روی صفحه نمایش داده می‌شود.  در کنار این چالش‌ها، گلدانی را نیز باید آبیاری کنید!

گفتنی است؛ این اپلیکیشن به منظوری فراتر از حل آزمون طراحی شده و هدف آن به صورت خاص کسب حامی برای پر کردن کمپین حامیان و همچنین جذب داوطلب برای کمپین می‌باشد. 

انتهای پیام/

ساخت اپلیکیشنی برای تبلیغات انتخاباتی هیلاری کلینتون

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2