پرینت

کره جنوبی از گوگل شکایت کرد

on .

گوگل به نقض قوانین رقابت عادلانه در کره جنوبی متهم شده است.

کره جنوبی از گوگل شکایت کرد در گزارش آمده خبرنگار ؛ سازمان قانونگذاری ضد جاسوسی کره جنوبی امروز جمعه مدعی شد گوگل به احتمال فراوان قوانین رقابتی این کشور را نقض کرده است .
کمیسیون عدالت تجاری کره جنوبی "KFTC" بدون اشاره به جزئیات از بازرسی در این زمینه خبر داد. خبرگزاری رویترز نیز مدتی قبل مدعی شده بود در ماه جولای گذشته ، "KFTC"  دفتر مرکزی گوگل در سئول را تحت نظر گرفته بود.

این اتهام جدید در حالی مطرح شده است  که مدتی قبل  یک رسانه‌ی محلی خبر داده بود که  KFTC قصد دارد از شکایت  سابق خود در مورد بارگذاری زودهنگام اپلیکیشن های این شرکت بر روی سیستم‌های اندروید صرف نظر کند.

البته  شرکت گوگل این اتهامات را رد میکند .

به هر حال مشخص نیست  آیا کره‌ی جنوبی قصد شکایت رسمی از شرکت گوگل را دارد یا خیر،  از سویی دیگر، دیروز پنج شنبه (11 آگوست)، گوگل محکوم به پرداخت 6.8 میلیون دلار به روسیه شد، همچنین چندین کشور اروپایی دیگر، از این شرکت به دلیل شکستن قوانین اعتماد تجاری شکایت کرده‌اند.

 KFTC قبلاً هم اتهاماتی را به گوگل در سال 2013 وارد کرده بود ، این اتهامات  مبنی بر نقض قوانین توسط  گوگل با بارگذاری زودهنگام اپلیکیشن های شرکت‌های رقیب در موتور جستجوی خود برای آسیب زدن  به آن‌ها بود.

منبع :reuters

انتهای پیام/

کره جنوبی از گوگل شکایت کرد

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2