پرینت

تجهیز فرودگاه و نمایشگاه بین المللی به وای فای شهری

on .

وای فای شهری طرح گسترده ای است که امکانات خوبی را برای استفاده عمومی کاربران از اینترنت فراهم می کند.

تجهیز فرودگاه و نمایشگاه بین المللی به وای فای شهری در گزارش آمده خبرنگار ؛ داوود زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از اوایل سال 94 با همکاری شرکت مخابرات و همراه اول برنامه ریزی برای ارائه وای فای شهری و در مکان های عمومی و پر تردد صورت گرفت که در نتیجه آن، فاز اول با برنامه سرویس دهی در مناطق پر ترددی مثل فرودگاه و نمایشگاه بین المللی شکل گرفت.

در این برنامه مشترکان همراه اول به محض ورود به مکان های ذکر شده، با پیامی از شرکت مخابرات مبنی بر امکان اتصال به وای فای شهری مواجه می شوند و در صورت تمایل می توانند به جای بسته اینترنتی خود از این سرویس استفاده کنند.

وی در خصوص افزایش شمار استفاده کنندگان در برخی مناطق گفت: گاهی ممکن است در برخی مناطق بصورت مقطعی و دوره ای تعداد مشترکان بیشتری در این حوزه قرار بگیرند. بطور  مثال در اماکنی مانند استادیوم ها، فرودگاه، ترمینال و یا اماکن مذهبی ممکن است افزایش ناگهانی و چشمگیر مشترک را داشته باشیم که در این موارد استفاده از اینترنت همگانی می تواند نقش مناسب و موثرتری داشته باشد.

زارعیان با بیان اینکه این طرح در نقاط دیگری از شهر تهران نیز در حال آزمایش است از ادامه این طرح در استان های قم اصفهان خراسان و تبریز خبر داد و عنوان کرد گسترش این طرح تا کل کشور ادامه خواهد داشت.

وی همچنین درباره سرعت وای فای ارائه شده شهری گفت: شبکه وای‌فای می‌تواند سرعت‌های مختلفی داشته باشد که در حال حاضر حداقل سرعت آن برابر با سرعت نسل سه تلفن همراه بوده و این امکان وجود دارد که این سرعت افزایش هم داشته باشد.

زارعیان در نهایت افزود که این سرویس اکنون تنها برای مشترکان بسته های همراه اول مهیا شده و بقیه کاربران در ادامه طرح قرار خواهند داشت.

انتهای پیام/

تجهیز فرودگاه و نمایشگاه بین المللی به وای فای شهری

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2