پرینت

سامسونگ در آستانه سقوطی بی سابقه

on .

خسارت ناشی از فاجعه ای که برای گوشی های گلکسی نوت 7 رخ داد، سامسونگ را به لبه پرتگاه می برد.

سامسونگ در آستانه سقوطی بی سابقه
در گزارش آمده خبرنگار در هفته ای که گذشت غول تکنولوژی کره جنوبی اعلام کرد که قصد دارد به طور کلی تولید و فروش نوت 7 را متوقف و آن ها را از بازار خارج کند. این تصمیم شرکت سامسونگ زمانی اتخاذ شد که گزارش هایی مبنی بر انفجار گوشی های جایگزین که وعده داده شده بود ایمن بوده و مشکلشان رفع شده است، به دست آمد.

پس از هفته ها بحرانی که سامسونگ با آن دست و پنجه نرم کرد تا تصویر برند و محصولات خود را حفظ کند، این بار تحلیلگران تصمیم به برکناری و حذف این گوشی از سری گوشی های هوشمند خود گرفتند. گزارش ها حاکی از آن است که از آغاز این هفته سود سهام سامسونگ 8 درصد افت کرده است.

پیش بینی شده است که جمع آوری گوشی های نوت 7 برای سامسونگ از این ماه تا پایان سال 2017  9.5 میلیارد دلار ضرر فروش و 5.1 میلیارد دلار بدهی به همراه خواهد داشت.

سامسونگ در حالی علت انفجار نوت 7 را اشکال در باطری اعلام کرده بود که پس از تعویض و رفع مشکل بازهم شاهد انفجار گوشی های نوت 7 بودیم. هم اکنون این شرکت در حال بررسی علت این انفجارها است و به زودی بیانیه ای مبنی بر علت انفجار نوت 7 صادر خواهد کرد.

این شرکت به منظور حفظ مشتریان خود به آن ها وعده داده که با تعویض نوت 7 خود با دیگر محصولات سامسونگ مبلغ 100 دلار آمریکایی اعتبار دریافت می کنند. گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد با گسترش تولید و فروش گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج تا حدی از میزان خسارت های خود بکاهد.

انتهای پیام/

سامسونگ در آستانه سقوطی بی سابقه

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2